خبرگزاری کار ایران

راستگو :

عده ای قصد دارند کارخانه روغن نباتی را به تهران انتقال دهند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۹۶

دبیر اجرایی خانه کارگر فارس با بیان اینکه بسیاری از کارخانه های ما به دلیل ضعف مدیریتی به استان های دیگر انتقال یافتند به وضعیت کارخانه روغن نباتی شیراز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه عده ای هستند که قصد دارند کارخانه روغن نباتی را به تهران انتقال دهند این در حالیست که در سال های گذشته کارخانه قالی بافی فارس به کاشان انتقال یافت.

به گزارش ایلنا علی راستگو در گردهمایی کارگران در شیراز  با بیان اینکه شرکت شستا متعلق به کارگران و کارفرمایان است گفت: این در حالی است که سکان اداره این شرکت باید به کارگران و کارفرمایان سپرده شود.

علی راستگو ادامه داد: اگر قرار است شستا واگذار شود باید در اختیار هیئت مدیره کانون بازنشستگان قرار گیرد بطوریکه کارگران هم سهام دار کارخانجات واگذار کننده باشند.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها قرار دادهای یک ماهه با کارگران منعقد می کنند بنابراین در چنین شرایطی انصاف نیست که یک پاکبان و فعالیت کند.

راستگو در ادامه افزود: اگرچه کارگر و افرادی که در کارخانه مخابرات فعالیت می کردند حدود 12 سال است که بازنشست شدند اما متاسفانه آن ها هنوز نتوانسته اند حق و حقوق خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس کارخانه مخابرات راه دور توانایی اداره این مجموعه را ندارد گفت: این در حالیست که این فرد با گذشت 10 سال از عمر مسئولیتش هنوز نتوانسته حق و حقوق نیروها و کارکنانش را بپردازد.

دبیر اجرایی خانه کارگر فارس گفت: اگر اشتباهی از یک کارگر سر بزند عصر همان روز توسط کارفرما و ... بازخواست می شود اما کارفرمایی که از تهران برای مدیریت کارخانه مخابرات به شیراز آمده بعد از گذشت 12 سال نتوانسته موفق عمل کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز