خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استانداری فارس تاکید کرد:

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۵۹

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر ، بر تعیین اولویت های گردشگری در حوزه زیر ساختی و اقامتی اشاره و همچنین بر استفاده حداکثری از رویداد پیش رو تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد ابراهیم فروزانی در جلسه هماهنگی و بررسی پیشنهادات در خصوص استفاده از ظرفیت های جام جهانی 2022 قطر بر استفاده از ظرفیت ورزشی استان، اطلاعات و تجربه‌ دیگر کشورها در حوزه گردشگری ورزشی و تعریف رویدادهای فرهنگی همگام با برگزاری مسابقات ورزشی در کشور همسایه با توجه به ذائقه گردشگران ورزشی تاکید کرد.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس افزود: با رایزنی های بین المللی، پیش بینی افزایش پروازها، تهیه بسته های سرمایه گذاری و ارائه بسته های مناسب سفر می‌توانیم شاهد حضور گردشگران ورزشی در شیراز و بهره‌گیری از فرصت  برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در قطر باشیم.

در این جلسه که با حضور تعدادی از فعالان گردشگری شیراز برگزار شد، اعضای جلسه نیز به ارائه نظرات سازنده در خصوص مباحث مربوط به پیش بینی، حین و بعد از برگزاری این رویداد در بحث های عوامل موثر بر کیفیت و گسترش زیرساخت ها درحوزه گردشگری پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز