خبرگزاری کار ایران

عنایت الله رحیمی:

سرعت اجرای پروژه آزادراه شیراز - اصفهان افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۹۸

استاندار فارس ، با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان گفت: پیش بینی می شود که سرعت اجرای این پروژه در آینده افزایش یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از درخواست های ما از اعضای این کمیسیون این بود که پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در بحث تخصیص بودجه و بازگشت سرمایه گذاری انجام شده به اقتصاد کشور در اولویت قرار دهند که در این زمینه قول مساعد دادند.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه ها، آزادراه شیراز – اصفهان است که با توجه به درصد پیشرفت فیزیکی آن، بانک ها قول مساعد برای پرداخت تسهیلات را داده اند.

وی ادامه داد: با توجه به این حمایت ها و همچنین آورده شرکت پروژه یعنی موسسه خاتم الاوصیا، پیش بینی می شود که در آینده سرعت اجرای پروژه بیشتر شود.

دکتر رحیمی افزود: بر اساس قرارداد، یک هزار و 200 میلیارد تومان هزینه اجرای آزادراه شیراز – اصفهان است که سهم دولت پرداخت شده و با افزایش آورده شریک پروژه سرعت کار افزایش خواهد یافت.

استاندار فارس گفت: امروز شورای برنامه ریزی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در شیراز برگزار شد که با توجه به مطالب و درخواست هایی که مطرح شد اعضای کمیسیون قول دادند که در بخش هایی که دارای اختیار هستند مساعدت و پیگیری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور اعضای این کمیسیون این ویژگی را دارد که می توانند در مباحث احکام دائمی برنامه و قانون بودجه اثرگذاری لازم را برای کمک به استان داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز