خبرگزاری کار ایران

دستغیب تذکر داد؛

انتصابات در شهرداری شیراز بر مبنای صلاحیت باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۷۳

رییس شورای‌شهر شیراز گفت: انتصابات در شهرداری شیراز بر مبنای احراز صلاحیت‌های علمی و عمومی انجام شود.

به گزارش ایلنا، سید احمدرضا دستغیب در جلسه علنی ۲۸ فروردین شورای‌شهر شیراز طی تذکری با اشاره به ماده ۵ قانون استخدامی کشوری گفت: واگذاری پست‌های سازمامی به مستخدمان رسمی باید منطبق بر احراز شرایط هر پست انجام شود . 

وی ادامه داد: انتطاب مدیران شهرداری باید براساس تدوین دستورالعمل لازم برای نحوه انتخاب و انتصاب مدیران و مبتنی بر احراز شرایط عمومی و تخصصی هر پست سازمانی و احراز صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی باشد.

دستغیب تاکید کرد: در انتصاب‌ها، علاوه بر موارد فوق باید با توجه به شاخص‌هایی نظیر مسئولیت پذیری، تحصیلات مرتبط، تجربیات مشابه، آینده نگری و تفکر راهبردی، تیم سازی، مهارتهای ارتباطی، تفکر تحلیلی و‌حل مساله، هدف‌گرایی و هدایت عملکرد، تعهد و تعلق سازمانی، نوجویی و تفکر خلاق، نگرش‌ها، امتیاز ارزیابی عملکرد سال‌های قبل و سایر شاخص‌های شایستگی انجام شود.

رییس شورای‌شهر شیراز با اشاره به استقبال شهروندان از پیاده‌راه‌های سلامت، در قالب یک تذکر، خواستار توجه به بهسازی این مسیرها شد.

دستغیب گفت: افزایش ایمنی مسیر، تامین امنیت شهروندان، ارتقای آسایش شهروندان، زیباسازی و هویت بخشی به مسیر، نصب تابلوهای راهنما، افزایش خدمات رفاهی و فضاهای استراحت و تعاملات اجتماعی لازم است انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز