خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استانداری فارس :

همکاری‌های بین بخشی گردشگری مذهبی و سلامت در شیراز تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۳۱

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: ایجاد همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی برای فعال سازی گردشگری سلامت و زیارت در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت یک ضرورت بوده و باید تقویت شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمد ابراهیم فروزانی در جلسه هماهنگی برگزاری تور آشنا سازی بخش‌های درمانی و زیارتی شرکت‌های عراقی فعال در حوزه سلامت و زیارت بر تهیه مدل همکاری میان بخش دولتی و خصوصی بر مبنای سومین حرم اهل بیت (ع)  در شهر شیراز تاکید کرد.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس  با بیان اینکه فضای کسب و کار با همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته می شود افزود: با همکاری این دو بخش می توان شاهد تحول در حوزه  سلامت و زیارت بود و با ایجاد دفتر راهنمایی و فراهم نمودن زیر ساخت در کشور هدف  به جهت بازاریابی گردشگری زیارتی و سلامت نیز می توانیم شاهد  هدایت گردشگران این حوزه به استان باشیم.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس  با اشاره به فرهنگ مشترک و کوتاهی مسیر گردشگران کشور های همجوار و زمینه همکاری پیشین شرکت های این کشور ها با شرکت های ایرانی  بر هماهنگی اعضا در راستای اهداف استان با ارائه برنامه های متنوع  و خدمات متمایز از جمله خدمات پزشکی و اقامتی که از اهمیت بالایی برخودار است تاکید کرد.

فروزانی با ابراز امیدواری نسبت به اقدامات انجام گرفته افزود:  با هماهنگی و هم افزایی همه بخش‌ها ، موفق به تقویت حضور گردشگران خواهیم بود و  ایجاد اشتغال و افزایش ثروت از دستاورد های این همکاری ها خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز