خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

پاسخ سید عبدالرزاق موسوی به اظهارات تبلیغاتی شهردار سابق شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۰۹

عضو شورای شهر شیراز و رییس کمیته حقیقت‌یاب این شورا نسبت به اظهارات شهردار سابق پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالرزاق موسوی در نامه‌‌ای خطاب به علیرضا پاک‌فطرت، شهردار سابق که مدعی شده بود، با یک کارگر و بیل می‌شد جلو سیل را گرفت، آورده است: مصاحبه اخیر شما را با یکی از خبرگزاری‌‌‌‌ها با محوریت تخریب شهردار فعلی شیراز دیدم. واقعیت این است تا این حد تصور نمی‌کردم، انسانی بتواند برای اهداف تبلیغاتی خود در زمانی که مردم در اوج محنت و سختی هستند و نیاز به کمک و تزریق روحیه امید به زندگی دارند، آن هم، فردی که حسب ظاهر شنیده‌ام، برای نمایندگی مجلس خود را آماده می‌کند، این چنین یکی را شر مطلق و خود را خیر مطلق معرفی کند.

وی ادامه داد: علاقمند نیستم، به برخی از موارد مرتبط به دوران مدیریت شما که دقیقا مصداق تضییع حقوق مردم است، بپردازم. لیکن اگر تمایل داشتید، در فرصتی مناسب در خدمت خواهم بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بنده شما را انسان متعهد و توانمندی می‌دانستم. بدترین ظلم این‌است که از شرایطی که از بد روزگار برای کسی پیش آمده است، به جای همکاری و ابراز هم‌دردی به فکر این باشید، که از او انتقام بگیرید. همان کار اشتباهی که شهردار مورد علاقه شما شهردار سابق منطقه ۳ شهرداری مرتکب شد.

موسوی با بیان اینکه بنده از جمله منتقدین جدی برخی انتصابات شهردار هستم، اظهار داشت: به حکم قانون به خود اجازه ندادم، در انتصابات ایشان دخالت کنم. عمده کارشناسان با سابقه مورد جامعه علمی و شواهد عینی می‌گویند، این حجم ریزش باران، در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است. اما شما برای اینکه ثابت کنید که خود شایسته و جانشین شما نالایق است. حاضر می‌شوید، به هر وسیله‌ای متوسل شوید. همین جا علی‌رغم نگاه متفاوت سیاسی با جناب هاجری عضو سابق شورای شهر شیراز از موضع ایشان در مورد عملکرد شهرداری در کمک به مردم سیل‌‌زده سعدی تشکر نمایم.

وی اظهار امیدواری کرد همه ما بتوانیم آن چنان عمل کنیم، که روزی از گذشته خود پشیمان نشویم. ان‌شااله به جای تخریب دیگران به فکر کمک به آنان و معرفی خود باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز