خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی شهردار شیراز؛

دهقانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۷۹

شهردار شیراز طی حکمی محمدرضا دهقانی را به سمت مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شیراز، هاشم‌پور با بیان اینکه یکی از رسالت‌های روابط عمومی تاثیرگذاری بر افکار عمومی است، افزود:مجموعه مدیریت شهری با توجه به تنوع و تعدد وظایفش حجم گسترده‌ای از خدمات و اطلاعات را به شهروندان ارائه می دهد که این امر، وظیفه حوزه روابط عمومی را در راستای برقراری ارتباط صحیح با افکار عمومی به عنوان حلقه رابط بین سازمان و شهروندان سنگین‌تر می کند.

وی روابط عمومی را ضامن ارتباطات موثر درون و برون سازمانی دانست و گفت: مجموعه روابط عمومی شهرداری شیراز با بهره گیری از نیروهای متخصص، دارا بودن هفته نامه شهرراز و جایگاه های وسیع تبلیغات شهری دارای ظرفیتی غنی است که می تواند پشتیبان مجموعه مدیریت شهری در انعکاس عملکردش باشد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز ضمن تقدیر و تشکر از پیمان بهادری سرپرست پیشین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل گفت: تعامل بین حوزه شهردار و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل باعث ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی بهینه در مدیریت شهری می شود.

هاشم پور خاطرنشان کرد: محمدرضا دهقانی مدیرکل جدید این اداره دارای سابقه عملکرد طولانی در شهرداری، شورای شهر و سایر سازمان و نهادهای های کلانشهر شیراز بوده است که این تجربه می تواند منجر به همگامی و هماهنگی بیشتر روابط برون سازمانی مجموعه مدیریت شهری و ارتقای جایگاه روابط عمومی شود.

همچنین در این آیین محمدرضا دهقانی مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز عنوان کرد: روابط عمومی تبلیغات چی نیست بلکه برنامه ریز است. برنامه ریزی فرآیندی دو سویه با اثربخشی و سوددهی بلند مدت است که در شهرداری به علت ارتباط با شهروندان و افکار عمومی نقش پررنگ تری دارد.

دهقانی با اشاره به جایگاه ملی و بین المللی شیراز در اذهان جهانیان خاطرنشان ساخت: باید تعالی و ارتقای این جایگاه رفیع را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این مسیر ضروری است از پتانسیل روابط عمومی استفاده کرد.

مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: روابط عمومی سازمان ها، معاونت ها و مناطق شهرداری شیراز باید با یکدیگر همگام باشند و از انجام اقدامات جزیره ای پرهیز کنند، اقدامات روابط عمومی باید برآیند کلیه سازمان‌ها و مجموعه های شهرداری و در راستای اهداف کلان این مجموعه باشد. در این راستا باید ضمن ارتقای جایگاه روابط عمومی سازمان های مختلف، با تدوین استراتژی در حوزه اداره کل آنها را همگام کرد.

پیمان بهادری سرپرست پیشین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز در این آیین گفت: مجموعه روابط عمومی‌های شاغل در شهرداری دارای ظرفیت قابل توجهی هستند که با همگامی و هماهنگی می‌توانند یاریگر مجموعه مدیریت شهری در راستای نیل به اهداف خود باشند.

بهادری اضافه کرد: به منظور افزایش هماهنگی در مجموعه روابط عمومی های شهرداری اقدام به تشکیل شورای سیاستگذاری روابط عمومی برای تدوین استراتژی ها و راهبردهای ارتباطی و شورای تبلیغات در راستای نظارت چند سویه بر امور تبلیغاتی این نهاد کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز