خبرگزاری کار ایران

رحمانی خبر داد:

اختصاص 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح تولید و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۵۸

معاون استاندار فارس گفت: 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تولید و اشتغال در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، یدالله رحمانی در هشتمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده با بیان اینکه در هشت سال گذشته تنها استانی در کشور بوده‌ایم که توانسته جشنواره حقوق مصرف کننده را اجرا کرده، گفت: حدود  ۱۲۸ شرکت کننده  در این جشنواره حضور داشته اند که ۸۸ واحد مورد تقدیر قرار گرفته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه حمایت از حقوق مصرف کننده باید در اولویت تمامی تولید کنندگان باشد افزود: یکی از اصلی ترین مواردی که باید در تولید کالا در نظر گرفته شود نیز ارئه اطلاعات کامل  به مصرف کننده است.

وی ادامه داد: با کیفیت و استاندارد بودن از جمله مطالباتی است که  مصرف کننده از تولید کننده دارد البته مصرف کننده باید در شرایط رقابتی و غیر انحصاری  نسبت به تهیه کالا اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: مطلوبیت مصرف کننده زمانی افزایش می یابد که بتواند به خواست خود و بر اساس نیازش کالایی را تهیه کند.

رحمانی خاطر نشان کرد: تولید کننده باید شرایطی ایجاد کند که مصرف کننده از سرویس های پس از فروش بهره‌مند شود و بر اساس ضمانت نامه هایی که در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد از خدمات پس از فروش استفاده کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با بیان اینکه تسهیلات مختلفی در قالب طرح تولید و اشتغال از سوی دولت  برای تولید کنندگان در نظر گرفته شده، ادامه داد: دستور العمل اجرایی برنامه تولید و اشتغال در قالب برنامه بودجه سال 98 ارائه شده و این برنامه با همکاری دو سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه تهیه شده است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیشتر از 60 درصد، طرح‌های بازسازی و نوسازی واحدهای اقتصادی و طرح‌هایی که  دارای مشکل تامین نقدینگی هستند از جمله طرح‌هایی است که واجد شرایط دریافت تسهیلات دولتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز