خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت و گو با ایلنا:

نبود تدبیر ، سال آینده را دچار مشکل می‌کند/ نهاد‌های نظارتی حریف کنترل بازار نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۸۶

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه نهاد های نظارتی از پس کنترل بازار برنمی‌آیند، گفت: آشفتگی زیادی در بازار گوشت، خودرو و ... ایجاد شده و نهاد‌های نظارتی برخورد‌های مناسبی مطابق با انتظارات مردم نداشته‌اند به طوری‌که ادامه این وضع سبب تشدید فضای روانی جامعه می شود.

بهرام پارسایی در گفت و گو با ایلنا  با بیان اینکه نبود تدبیر و مدیریت مناسب در سال آینده سبب بروز مشکلاتی می شود گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بودجه از مهم ترین موضوع کشور محسوب می شود بنابراین موکلان مردم تغییرات جزیی را در بودجه سال آینده لحاظ کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 افزود: تحقق کامل بودجه از نکاتی است که باید به آن توجه کرد چرا که عملیاتی شدن این مهم به صورت حداکثری می تواند تاثیر بسزایی را در اقتصاد سال آینده کشور داشته باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه در بودجه سال آینده فروش نفت را  روزانه یک و نیم میلیون بشکه پیش‌بینی کرده‌ایم ادامه داد: تحقق این این بخش همراه با در آمدهای مالیاتی می‌تواند باعث شود که شرایط سختی در پیش رو نداشته باشیم اما عدم تحقق این موارد مشکلاتی را برای کشور رقم می زند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: تعهد مدیران به مردم و کشور از مسایلی است که تاثیر ویژه‌ای در این شرایط دارد به طوری که رفع و رسیدگی به مشکلات مردم باید مهم ترین اولویت تمام افرادی که در پست و مقامی فعالیت می کنند باشد.

پارسایی خاطر نشان کرد: بنابراین تلاش مدیران در تمامی بخش‌ها  می‌تواند عدم تحقق بودجه را جبران کند این در حالی است که مدیرانی که سهل انگاری و بی‌تدبیری را به تحریم ها گره بزنند بی شک مشکلاتی را برای کشور ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه تحریم ها یک موضوع جدی در کشور است ادامه داد: با گذر زمان متوجه می شویم که حلقه های تحریم در حال تنگ تر شدن است به طوری‌که در این وضعیت اگر مدیران نتوانند تدبیر مناسبی به خرج دهند شرایط در سال آینده نگران کننده می شود.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: مدیران باید در سطح ملی، کلان و خرد جسارت تصمیم‌گیری را به خرج دهند تا در ادامه مردم بتوانند گره و مشکلات خود را در بسیاری از موارد مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز