خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

حدود 3 هزار و 200 پروژه نیمه‌تمام در استان فارس وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۶۶

استاندار فارس با بیان اینکه حدود 3 هزار و 200 پروژه نیمه‌تمام در استان فارس وجود دارد، گفت: یکی از ملاک‌های سنجش عملکر مدیران میزان بهره‌گیری آنها از ظرفیت تبصره 19 قانون بودجه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به اینکه لایحه بودجه در حال بررسی در مجلس است، افزود: با توجه به تنگناهای مالی پیش آمده دولت تدابیر مناسبی را برای گذر از این سال سخت در بودجه اندیشیده که تحقق این تدابیر اهتمام همه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های بودجه را طلب می‌کند.

استاندار فارس افزود: مشارکت بخش‌خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی براساس تبصره 19 قانون بودجه یکی از راهکارهای غلبه بر تنگناهای اقتصادی است.

وی تاکید کرد:  مدیران هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان سال‌جاری بیش از پیش به سمت و سوی واگذاری پروژه‌ها پیش بروند. اگر پروژه‌های یاد شده جذابیت لازم را برای سرمایه‌گذاران ندارند؛ این امکان وجود دارد که بسته‌های سرمایه‌گذاری کنار این پروژه‌ها تعریف شده و سودآوری لازم برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود.

استاندار فارس ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی از طریق دستگاه‌های ملی پیگیر افزایش سقف اعتبارات باشند تا بتوانند سهم دستگاه خود را در مواردی که شامل این بند می‌شود افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 هزار میلیارد ریال بدون در نظر گرفتن سقف استانی در نظر گرفته شده، افزود: بعضی دستگاه‌های اجرایی بدون بهرهگیری از این امکان قانون بودجه در پرداخت هزینه‌های آب و برق ومخابرات دچار مشکل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز