خبرگزاری کار ایران

اسکندرپور تاکید کرد:

باید به استعدادها و ظرفیت‌های بانوان نگاه ویژه‌ای داشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۶۱

شهردار شیراز گفت: باید به بانوان شاغل تحصیل کرده در شهرداری اعتماد کرد و به استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های بانوان نگاه ویژه‌ای داشت.

به گزارش ایلنا، حیدر اسکندرپور در آیین تکریم بانوان شهرداری شیراز تاکید کرد: در شهرداری شیراز حدود دو هزار پست خالی وجود دارد که به علت الزامی بودن شرط استخدام پیمانی و رسمی برای این پست‌ها، شرایط احراز آنها برای بسیاری از نیروهای تحصیلکرده، مستعد و باتجربه شرکتی وجود ندارد. 

شهردار شیراز با اشاره به دیدار اخیر شهرداران کلان شهرهای کشور خواستار تعیین تکلیف وضعیت نیرونی انسانی مجموعه شهرداری‌ها شد و گفت: در صورتی‌که شهرداری یک سازمان عمومی تلقی شود،آنگاه میتواند زیر نظر شورای شهر درباره استخدام‌ها، رابطه نحوه استخدام با پست سازمانی و مواردی از این دست تصمیم بگیرد.

وی خواستار پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری مطابق با میزان عملکردشان شد و افزود: حقوق دریافتی پرسنل شهرداری نسبت به دستگاه‌های دیگر کمتر است و فردی با تحصیلات همسان در مجموعه‌های دیگر حقوق بیشتری دریافت می‌کند. از این رو باید به ایجاد انگیزه و اعطای مشوق‌های مختلف به کارکنان توجه ویژه کرد. همچنین تلاش داریم سال 98 امور رفاهی مجموعه شهرداری به ویژه امور رفاهی بانوان را ارتقا بخشیم.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت‌شهری به علت انجام امور مرتبط با ارباب رجوع و وظایف اجرایی شرایط شغلی دشوارتری نسبت به سایر دستگاهها و نهادها دارند و وظیفه ما زمینهسازی و تسهیل شرایط برای آسایش بیشتر آنها است.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های همه بانوان شاغل که با انگیزه مضاعف در مجموعه شهرداری مشغول کار و انجام وظیفه هستند از معاونت شهردار منطقه چهار تقدیر ویژه کرد.

وی جانشین‌پروری را به‌عنوان رویکردی مهم در مجموعه شهرداری شیراز اعلام کرد و افزود: حدود 200 نیروی جوان، تحصیلکرده و مستعد شاغل در شهرداری شیراز با در نظر گرفتن دو مولفه سطح تحصیلات و ارتباط شغل مورد تصدی با آن در حوزه‌های مرتبط با عمران، شهرسازی، فضای سبز، مالی و... شناسایی و مقرر شده تا در دوره‌های مدیریتی شرکت کنند. پس از اتمام دورههای مدیریتی این جوانان سطحبندی می‌شوند تا در پست‌های مدیریت میانی و ارشد از آنها استفاده شود.

اسکندرپور بر لزوم حفظ احترام پرسنل مجموعه شهرداری شیراز تاکید کرد و گفت: مجموعه شهرداری شیراز باید به یکدیگر و به ارباب رجوع‌ها احترام بگذارند و در این میان حفظ احترام فرزندان شهدا علی الخصوص فرزندان دختر شهدا اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز