خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شیراز :

شرایط امروز محصول کسانی است که قطعنامه‌ها را کاغذ پاره خواندند / مردم متحمل فشار اقتصادی زیادی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۸۵

نماینده مردم شیراز گفت: امروز هم مجمع تشخیص مصلحت باید مدبرانه به موضوع اف ای تی اف و پالرمو، ورود کند چرا که دولت و مجلس وظیفه خود را در این موضوع انجام داده اند، اکنون نوبت مجمع تشخیص مصلحت نظام است .

نماینده مردم شیراز به خبرنگار ایلنا گفت: اگرچه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما بر این باوریم که در کشور بن بست وجود ندارد؛ تنها در عرصه‌هایی نیازمند جسارت در تصمیم‌گیری مدیران هستیم .

بهرام پارسایی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شیراز با اینکه نباید به تفرقه و مشکلات دامن زد، گفت: وقتی ایران سرافراز و ایرانی موفق خواهد بود که همه از هر گروه و جناحی در کنار هم باشند، گفت: ما ایران را با تمام قومیت ها، اقوام، طوایف و ... می خواهیم؛ ایران بدون استانهای خوزستان و آذربایجان و کردستان و سیستان و بلوچستان مقبول ما نیست . 

پارسایی با بیان اینکه افرادی که خواسته یا ناخواسته به تفرقه خصوصا تفرقه بین مردم، اختلافات قومی و قبیله ای دامن زده و می زنند، مرتکب خیانتی بزرگ نسبت به ایران و ایرانی می شوند گفت:  شرایط امروز چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدالی نمی شناسد همه باید در کنار هم گره گشای مشکلات باشیم . 

وی بیان کرد: مردم در سال های گذشته وفاداری خود به نظام و انقلاب را اثبات کرده اند اما در حال حاضر شرایط فعلی کشور به گونه ای است که مردم متحمل فشار زیادی خصوصا در زمینه اقتصادی شده اند، بنابراین رفتار ما نباید به گونه ای باشد که مردم تصور کنند آنان را برای بهره برداری های سیاسی و اجتماعی و ... نیاز داریم . 

وی گفت: اتخاذ تصمیمات دشوار در زمینه صدور پروانه، صدور مجوز، حمایت از سرمایه‌گذار و برداشت سنگ از مسیر ایجاد کنندگان اشتغال در شرایط فعلی می تواند سبب ایجاد رونق در تمامی بخش ها شود.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: تحریم ها مردم را تحت فشار قرار داده است، بعضی ها هم در این شرایط مدام به دولت هجمه وارد می کنند، اما این افراد بدانند که مردم ایران دارای حافظه تاریخی قوی هستند . 

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: در یک مقطع زمانی وفور نعمت بود و نفت را تا 150 دلار می فروختیم، به دلیل سوء تدبیر به سمت قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل رفتیم و قطعنامه ذیل فصل هفت شورای امنیت می‌توانست مقدمه جنگ باشد؛ شرایط امروز ناشی از عملکرد کسانی است که قطعنامه ها را کاغذ پاره خواندند . 

پارسایی خاطر نشان کرد: اقدام مجمع تشخیص مصلحت در تصویب اف ای تی اف و پالرمو، حداقل موجب خواهد شد که فشارهای وارده به مردم از آنچه هست بیشتر نشود؛ عدم تصویب آن هم زمینه ساز افزایش فشارها به مردم خواهد بود . 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز