خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

جهانگیری سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیراز است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۴۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ابتدا سردار غیب پرور به عنوان سخنران بود و بعد اعلام شد نمی‌توانند حضور داشته باشند بطوریکه استاندار اعلام کرد ۲۲ بهمن جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهوری سخنران روز 22 بهمن در شیراز باشند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدرضایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 22بهمن بهترین فرصت امید بخشی به جامعه است؛ یادآور شد: باید با ایجاد نشاط، انسجام و وحدت موجب ایجاد امید در جامعه شویم.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی از سه مسیر فرعی عنوان کرد:  از ساعت 9:30 دقیقه صبح 22 بهمن راهپیمایی از سه مسیر فرعی شماره  اول میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15 خرداد، مسیر فرعی شماره دوم میدان نمازی، خیابان کریمخان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15 خرداد و مسیر فرعی سوم سه راه احمدی، چهارراه پیروزی، خیابان لطفعلی خان زند و چهارراه 15 آغاز می شود.

وی افزود: همچنین راس ساعت10 در میدان آزادی مراسم سخنرانی و قرائت قطعنامه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: موضوع  دیگر در راهپیمایی امسال دعوت از همه اندیشه ها، تفکرات است چراکه22 بهمن متعلق به همه با هر نوع نگرش و ظاهری است.

رضایی افزود: انعکاس بخشی از اقدامات صورت گرفته در ۲۲ بهمن در قالب نمایشگاه به اشکال گوناگون و به شکل بروشور تخصیص خواهیم داد. 

رضایی خاطر نشان کرد: موضوع دوم در مورد بیانیه ای است که صادر شد اما باید گفت در تصمیم گیری این چنینی مصلحت مردم در نظر گرفته می شود.

به  گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حضور معاون رئیس جمهور برای سخنرانی در شیراز یک فرصت است و باید به مردم بگوید چه کرده است ودر این خصوص بسیج دانشجویی و تشکل ها هم برنامه بگذارند وسوالات خود را از معاون اول رئیس جمهوری بپرسند. 

رضایی با بیان اینکه مهم ترین تکلیف امروز ایجاد و تقویت وحدت و هم دلی است؛ یادآور شد: باید سازوکاری تدارک دید که در ۴۰ سالگی انقلاب مصالح نظام را در اولویت کاری خود قرار دهیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارهایی که انجام می دهد به صورت گروهی است.

به گفته وی همچنین مراسم نورافشانی و ندای «الله اکبر» همانند سال های دیگر شب 21 بهمن ماه  خواهد بود.

وی افزود: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن غرفه موزیک ارتش و سپاه با اجرای سرود هزار ۶۰۰ نفری و سرود ۱۳۵۷ نفری و همچنین نصب تصاویر شهدای انقلاب در مسیر برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز