خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره):

جشن پیروزی انقلاب کانون بازنشتگان شیراز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۷۳۲

به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شیراز با همکاری کانون بازنشستگان شیراز و تشکیلات خانه کارگر استان فارس و همچنین مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

علی راستگو، رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در این مراسم گفت: در تلاشیم تا در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت کارگران و بازنشستگان شیراز جلساتی را با مسئولان برگزار کنیم تا در ادامه بتوانیم مطالباتمان را با آنها در میان بگذاریم.

وی با بیان اینکه در جهت بهبود وضعیت کارگران و بازنشستگان هیات مدیره کانون بازنشتگان شیراز و خانه کارگر فارس از ارائه‌‌‌نظر و پیشنهادات بازنشستگان و کارگران استقبال می‌‌کند، اظهار داشت: بازنشستگان و کارگران با تدبیر و درایتی که دارند، می‌‌‌توانند با ارایه نظرات و پیشنهادات به ما اقداماتی انجام دهند تا مسیر آینده را هموارتر شود.

عضو هیات عالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه نباید به دنبال تفرقه و جدایی باشیم، تصریح کرد: با هدف تلاش و پیشرفت در این بخش نیازمند یک وحدت و همگرایی هستیم چراکه ایجاد تفرقه و جدایی مانع پیشرفت و توسعه در تمامی بخش‌‌‌ها می‌‌‌شود.

راستگو خواستار تقویت ظرفیت مشورت‌‌پذیری در میان اعضا بازنشتگان شد و خاطرنشان کرد: با بررسی از پیشرفت‌‌‌هایی که از گذشته تاکنون در بسیاری از بخش‌‌ها حاصل شده است، می‌‌بینیم که تمام این دستاوردها مرهون انسجام، دوستی و همکاری است چراکه عدم مشورت و همکاری سبب می‌‌‌شود لطمات جبران‌‌ناپذیری به ما وارد شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از شرکتکنندگان ابراز داشت: با وجود فراز و نشیب‌‌های موجود در این بخش ایجاد و تشکیل هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر شیراز اقدامی ستودنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز