خبرگزاری کار ایران

پاسخ یکی از مدیران بیمارستان نمازی به کلیپ منتشر شده درباره یک بیمار

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۸۵

رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر عدم خدمت‌رسانی به یکی از بیماران در این بیمارستان گفت: بیمارستان نمازی به‌عنوان بزرگترین مرکز ارایه‌دهنده خدمات‌درمانی در جنوب کشور، سالانه به حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار بیمار بستری خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، احمد حسین‌زاده افزود: واحد مددکاری بیمارستان نیز ماهانه به‌صورت متوسط حدود 500 بیمار بی‌بضاعت را شناسایی و تحت پوشش سازمان‌های حمایتی قرار می‌دهد و براساس برآورد انجام شده، به‌طور متوسط، حدود 150 میلیون تومان در ماه نیز از سوی بیمارستان، به این افراد تخفیف مالی تعلق می‌گیرد.

وی درباره کلیپ منتشر شده از بیماری به نام «مرتضی مردانی» در فضای مجازی مبنی بر رها کردن وی به دلیل عدم تمکن مالی، اظهار کرد: این بیمار مبتلا به یک بیماری به نام «برگر» یا التهاب عروق است که تاکنون 21 بار به این مرکز مراجعه و بستری شده و در هر 21 مورد مراجعه نیز تحت پوشش خدمات مددکاری این بیمارستان قرار گرفته و به‌صورت رایگان خدمات درمانی به او ارائه شده، این بیمار در تاریخ پنجم بهمن نیز با توجه به پیگیری‌های مددکاری این مرکز و به صلاحدید پزشک معالج و به صورت رایگان، توسط مدیر بیمارستان مرخص شده است.

او انتشار این کلیپ در فضای مجازی مبنی بر خارج شدن بیمار از بیمارستان را ناصحیح خواند و افزود: بیمار در مراجعه بعدی اعلام کرد که افرادی ناشناس در شرایط نامساعد این قطعه ویدئویی را از ایشان تهیه کرده اند.

رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی با اشاره به ادعای ذکر شده در مورد اینکه ایشان از خانواده شهدا و عضو بنیاد شهید و جانبازان بوده است، گفت: طی استعلام از بنیاد شهید، این بیمار هیچ نسبتی با خانواده های شهدا ندارد.

 حسین زاده اضافه کرد: از سویی انتشار قطعه‌های فیلم ساختگی با محتوای خارج کردن بیمار از بیمارستان نمازی، موضوعی غیرآگاهانه و غیرحرفه‌ای بوده و ناشی از عدم آگاهی انتشاردهندگان نسبت به اهداف و نگاه والای جامعه درمانی خدمت‌گزار در کشور است؛ درمانگران کشور نه تنها تمام همت و اندیشه خود را برای بهبود آلام مردم به کار بسته‌اند، بلکه در موارد و موضوعات متعدد، خدماتی فراتر از درمان در حمایت از اقشار آسیب پذیر ارائه می‌شود؛ با علم به این موضوع که مردم و دریافت کنندگان خدمت، قدردان خدمات شبانه روزی کارکنان حیطه درمان هستند، اقدامات افرادی نا آشنا به حجم گسترده خدمات، احتمالا" با اهداف خاصی سعی در ناامید کردن بیماران و نیازمندان دارند که امید است اصلاح شوند.

او یادآور شد: با بررسی‌های انجام شده، این فیلمبرداری در محوطه بیمارستان نمازی در حین قدم زدن در محیط باز از بیمار گرفته شده و انتشار پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز