خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارآفرینی فارس:

کافه کارآفرینی باعث رونق کسب و کار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۹۰

رئیس کانون کارآفرینی فارس ز گفت: این کافه می تواند باعث رونق کسب و کار جدی و ایجاد اشتغال در استان فارس شود.

علیرضا ظهیر امامی در جمع خبرنگاران، ایجاد کافه کارآفرینی را ابتکاری خوب از سوی وزارت  کار دانست و افزود: اگر تاریخچه کافه‌های کارآفرینی را بررسی کنیم می‌بینیم که به‌ویژه در غرب پیشینه قوی دارد و باعث خلق ایده‌های خوب شده و ما نیز دنبال این هستیم که این مکان به محلی برای تجمع کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و تعامل و همفکری آنها برای رونق کسب و کار در استان فارس تبدیل شود.

او ادامه داد: کافه کارآفرینی محلی است که کارآفرینان در یک فضای جذاب با دیگر کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مسئولان، دانشجویان و استارتاپ‌ها به گفت‌وگو می‌پردازند و ایده‌های خود را به سمت عملیاتی شده و تجاری سازی پیش می‌برند.

وی، با اشاره به ایجاد ۱۱ کارگروه تخصصی در حوزه های مختلف کارآفرینی در استان تصریح کرد: این کارگروه ها که در حوزه هایی همچون صنعت، معدن، صنایع دستی، گردشگری، بوم گردی و سرمایه گذاری ایجاد شده اقدام به شناسایی موانع کسب و کار در هر یک از این حوزه ها کرده و در نهایت، حذف یا اصلاح این موانع به تصویب کارگروه اشتغال استان خواهد رسید.

ظهیر امامی درباره برنامه زمان‌بندی فعالیت کافه کارآفرینی هم گفت: هر یک از کارگروه‌ها در دوشنبه هر هفته در این کافه کارآفرینی حضور می‌یابند و با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مسئولان دولتی به تبادل نظر می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز