خبرگزاری کار ایران

در پیام رئیس جدید شورای شهر لامرد مطرح شد:

اعضای شورای چهارم با اتحاد و همدلی کامل در دفاع از منافع عامه شهروندان با اقتدار ایستاده‌اند

رئیس جدید شورای شهر لامرد در آغازین روز فعالیتش در سال پایانی شورای چهارم، پیامی را خطاب به مردم منتشر کرد.

مشروح پیام حسین آزاد که در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته، به این شرح است:

به نام پروردگار خوبی‌ها؛

مردم فهیم و آزاداندیش شهر لامرد

اینک که در واپسین سال شورای چهارم رای و نظر منتخبین شما بر واگذاری مسئولیت این شورا به این حقیر قرارگرفت؛ برخود لازم می‌دانم ضمن تشکر و قدردانی از سعه‌صدر و حوصله شما در همراهی شورا و پرسنل خدوم شهرداری نکاتی را یادآور شوم:

١-انتخاب هیات رئیسه چهارم شورا صحنه وفاق و همدلی منتخبین شما بود که امیدوارم بتوانم به عنوان شاخص میانه این شورا، این تشریک مساعی را درجهت خدمت به شهروندان تداوم بخشم.

٢-اگرچه جناح‌ها و گروه‌های مرسوم سیاسی درانتخابات نقشی بی بدیل دارند و تلاش و کوشش فعالان سیاسی قابل تقدیر و ستایش است اما همواره براین باور بوده‌ام که شورای شهر آوردگاه جناح‌های سیاسی نیست و افرادی که به جای خدمت‌عادلانه به همه شهروندان به سیاسی‌کاری و خدمت به جناحی خاص روی آورند، فرجام و پایانی مقبول نخواهند داشت.

٣-علی‌رغم اختلاف سلیقه‌های جزیی، اعضای شورای چهارم با اتحاد وهمدلی کامل در دفاع از منافع عامه شهروندان با اقتدار ایستاده اند و در پیگیری امور پرداخت عوارض ارزش افزوده پالایشگاه پارسیان به شهرستان لامرد و همچنین پروژه الحاق فارس به خلیج فارس از طریق شهرستان لامرد با نماینده، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان تا حصول دستاوردی مثبت همکاری خواهند کرد.

٤- پروژه های برنامه‌ریزی شده شورا و درحال اجرای شهرداری با سرعتی مضاعف در سال آخر این شورا به پیش خواهد رفت و برحسب بضاعت موجود خدمات رسانی به شهروندان محترم شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

٥-تعامل با مسئولان محترم شهرستان بویژه نماینده محترم و فرماندارمحترم شهرستان درسطح عالی انجام خواهد شد و آغوش شورای شهر جهت پیشبرد اهداف توسعه و پیشرفت لامرد برروی همه خدمتگزاران نظام باز خواهد بود.

٦-موقعیت استراتژیک و پتانسیل‌های شهر لامرد لزوم نگاهی مهندسی به این شهر را می طلبد که خادمان شما درشورای شهر ضمن واقف بودن به این پتانسیل ها قطعاً درجهت عمران و آبادانی اصولی و نوین شهر گام برخواهند داشت.

درپایان از تمامی شهروندان محترم خواهشمندم با انتقادات ، نظریات و پیشنهادات سازنده خویش ما را در راه خدمتگزاری یاری و مساعدت نمایند.

پیروز و سربلند باشید

کد خبر : ۴۰۷۱۷۷