خبرگزاری کار ایران

فرماندار سپیدان خبر داد:

کمبود امکانات اقامتی گردشگران در سپیدان

فرماندار سپیدان از کمبود امکانات اقامتی گردشگران به مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، صالح مشتاقی لار در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سپیدان با بیان اینکه امکانات اقامتی در این شهرستان کافی نیست اظهار داشت: گاه گردشگران تا 4 برابر جمعیت شهرستان و روستاها به این مناطق مراجعه می‌کنند در حالی که هیچکدام از روستاها امکانات و زیرساخت کافی برای جذب گردشگر را ندارد.

فرماندار سپیدان عنوان کرد: وجود جاذبه‌های گردشگری به ویژه گردشگری روستایی یک مزیت نسبی برای توسعه قلمداد می‌شود اما  متاسفانه زیرساخت آن در روستاهای شهرستان سپیدان با این همه جاذبه طبیعی فراهم نیست.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید بر لزوم توسعه گردشگری روستایی در این مناطق تاکید و بیان کرد: بسیاری از قابلیت‌های گردشگری شهرستان سپیدان بکر و دست نخورده مانده است و می‌طلبد که با توسعه سرمایه‌گذاری زمینه رشد اقتصادی این مناطق فراهم آید.

سید علاءالدین خادم با تقدیر از فعالیت‌های عمران روستایی بنیاد مسکن  در این شهرستان بر لزوم افزایش تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها برای رسیدن به توسعه تاکید و خاطرنشان کرد:  شهرستان سپیدان دارای توانمندی‌های مناسبی برای توسعه پایدار است که برخی از آنها همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است و باید با این تعامل و همفکری راه‌های توسعه و عمران بیشتر در این شهرستان فراهم شود.

کد خبر : ۳۹۳۱۹۴