خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

جمع‌آوری زکات فطریه از طریق 700 پایگاه کمیته امداد فارس

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۴۸۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از آمادگی بیش از 700 پایگاه جمع آوری این نهاد برای دریافت زکات فطریه مردم متدین و نیکوکار این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از شیراز و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس، محمد بذرافشان گفت: پایگاه های کمیته امداد در نقاط مختلف استان فارس، از جمله مصلی ها، مساجد، محل برگزاری نماز عید فطر و شبکه های نیکوکاری وجوهات مردم خیر را دریافت می کند و زکات فطریه هر منطقه به نیازمندان همان جا اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: بر اساس فتوای مراجع تقلید اولویت هزینه زکات فطریه برای نیازمندان جامعه است که در همین راستا کمیته امداد با اذن امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید نسبت به جمع آوری وجوهات فطریه مردم معتقد استان و رساندن آن به دست نیازمندان اعلام آمادگی می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از راه اندازی پیک رایگان خبر داد و گفت: برای افرادی که به هر دلیل قادر به پرداخت حضوری وجوهات خود نیستند پیک رایگان در نظر گرفته شده که مردم می توانند با شماره 36268435 در مرکز مدیریت شیراز تماس بگیرند و آدرس خود را اعلام تا همکاران با مراجعه به درب منزل آن ها وجوهات را دریافت کنند و یا به شماره حساب 0101273073000 نزد بانک ملی ایران واریز نمایند.

بذرافشان ضمن تبریک این عید مبارک و فرخنده به مردم خداجو و متدین فارس و تشکر و قدردانی از نیت خیرخواهانه آنان در کمک و یاری رساندن به نیازمندان، ایتام و افراد بی سرپرست و احیای سنت حسنه الهی گفت: مردم استان فارس در سال گذشته بیش از 16 میلیارد ریال زکات فطریه خود را به پایگاه های جمع آوری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و مساجد تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز