خبرگزاری کار ایران

سرپرست ایلنا زیر ذربین نقد؛

جوان با تجربه شیرازی در یازدهمین ایستگاه روزنامه نگار در زوم

یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های تاریخ مطبوعات فارس با عنوان روزنامه نگار در زوم آثار مطبوعاتی محمد جواد شلتوک کار سرپرست خبرگزاری ایلنا در این استان را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، سلسله نشست‌های روزنامه نگار در زوم در آستانه جشن یک سالگی خود،به سراغ یکی از جوان های با تجربه رسانه‌های فارس رفته و عملکرد او را در حوزه نشریات مکتوب و الکترونیک رازیر ذره بین نقد می‌برد.

محمد جواد شلتوک کار از سال 71  نوشتن را در هفته نامه هد هد تجربه کرد، چند سال بعد و همزمان با تحصیل در نیمه نخست دهه هشتاد  به عنوان خبرنگار ایسکانیوز  دانشگاه آزاد شیراز فعالیت خود را به شکل جدی‌تری در حوزه رسانه ادامه داد و بعد از مدتی در سال 86 به عنوان خبرنگار روزنامه محلی تحلیل روز در شیراز، مشغول به کار شد.

از این زمان بود که وی به صورت تمام وقت در عرصه مطبوعات  استان فارس حضور یافت و بعدها دبیری سرویس های استان،سیاسی و جهان این روزنامه را بر عهده گرفت.

شلتوک کار مدتی بعد و همزمان با فعالیت در روزنامه تحلیل روز به عنوان خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان فعالیت کرد و در دو سال اخیر نیز چند پایگاه خبری از جمله خورشید آنلاین  و راستین آنلاین را سردبیری و مدیریت کرده است.

شلتوک کار مدتی نیز خبرنگار و دبیر سرویس سیاسی  و سردبیر هفته نامه کشوری ماهرویان بود و در روزنامه همشهری نیز سابقه گزارش نویسی دارد.

وی اکنون علاوه بر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان فارس، پایگاه خبری راستین آنلاین را مدیریت و سردبیری می‌کند.

یازدهمین نشست روزنامه نگار در زوم پنج شنبه سوم تیرماه در سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس ساعت 30 /17 دقیقه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۸۳۰۳۰