خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی کارگزاران استان فارس :

مردم از طیف حامی دولت و اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنند

عضو شورای مرکزی کارگزاران استان فارس گفت: بازخورد رفتار مردم در جامعه حکایت از حمایت مردم از طیف حامی دولت و اصلاح‌طلبان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، کامران تراب جهرمی پیش‌ازظهر امروز چهارشنبه درجمع خبرنگاران گفت: با توجه به واکنش مردم در جامعه و نتیجه برخی نظر سنجی‌های انجام شده  می‌توان نتیجه گرفت که محبوبیت و عملکرد دولت رو به افزایش است.

عضو مجمع مشورتی توسعه استان فارس با بیان اینکه مردم به تدریج اثرات رفع تحریم‌ها در زندگی خود احساس می‌کنند‌،افزود: به همین علت است که بیشترین رضایت مردم از دولت، در این حوزه است.

تراب جهرمی، با اشاره به استقبال گسترده مردم جهرم از مراسم 24 خرداد درجهرم گفت: متاسفانه  پس از گذشت 3 سال از انتخابات خرداد 92 هنوز هم برخی نمی‌خواهند خواست قاطبه مردم را قبول کنند.

رئیس مجمع مشورتی توسعه شهرستان جهرم نسبت به رفتارهای متناقض برخی شخصیت‌ها در شهرستان جهرم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این دوستان در جهرم نسبت به کوچک‌ترین فعالیت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت از خود واکنش منفی نشان می‌دهند اما در تهران با ارائه گزارش‌های غلط و نزدیک شدن به برخی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت،خود را فردی همراه با خواست مردم جلوه می‌دهند.

وی به ایجاد اختلال در برخی برنامه‌های اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در شهرستان جهرم در گذشته اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد این‌گونه رفتارها به الگویی برای مخالفان خواست مردم در شهرستان تبدیل شود.

کد خبر : ۳۸۱۲۰۸