خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت کشتی استان فارس:

تیم‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی کشتی از امشب وارد شیراز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۸۹۵

رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: از امشب تیم‌های ملی 7 کشور شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، وارد شیراز خواهند شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، زین‌العابدین عرب در جلسه علنی عصر امروز شورای اسلامی شیراز گفت: بامداد فردا تیم اوکراین و روزهای آینده تیم‌های ملی 7 کشور شرکت‌کننده در جام‌جهانی کشتی فرنگی وارد شیراز می‌شوند.

وی با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی محل برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، خاطرنشان کرد: شیراز آماده میزبانی شایسته این رقابت‌ها است.

وی با اشاره به کم‌شدن ظرفیت ورزشگاه شهید دستغیب بعد از بازسازی گفت: هم‌اینک حدود 2 هزار صندلی در این ورزشگاه وجود دارد که با توجه به حضور مقام‌ها و پیش‌بینی تعدادی صندلی برای خبرنگاران و میهمانان‌ویژه، کمی بیش از 1500 صندلی برای تماشاچیان وجود دارد.

عرب با تصریح اینکه حداقل سه شبکه شامل شبکه‌های شما، فارس و جام‌جم این رقابت‌ها را پخش می‌کنند، گفت: رسانه‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی کنند که با توجه به پخش زنده شبکه‌های مختلف و محدودیت تعداد صندلی‌ها، از حضور و ازدحام در محل ورزشگاه شهید‌دستغیب، خودداری کنند.

عضو شورای‌شهر شیراز با ابراز نگرانی از احتمال حضور و ازدحام جمعیتی از تماشاچیان مشتاق از سراسر استان‌فارس در محل ورزشگاه، اندیشیده‌‌شدن تمهیدات امنیتی برای روزهای برگزاری رقابت‌ها را خواستار شد و گفت: امروز نماینده اتحادیه جهانیه کشتی از محل برگزاری رقابت‌ها بازدید و ابراز رضایت کرده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم با همکاری تمام مسئولان و اداره‌های مختلف زمینه میزبانی مطلوب در این رقابت‌ها فراهم شود. برگزاری چنین رقابت‌هایی نشان می‌دهد شیراز و فارس چه میزان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی با مشکل مواجه است.

عرب خواستار استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری در نقاط مختلف برای پخش مستقیم این رقابت‌ها با استفاده از زیرساخت تلویزیونی و مخابراتی شد و گفت: یکی از نکات مهم، بحث زیباسازی، ایمنی و پاکسازی محل برگزاری رقابت‌ها و مسیر تردد تیم‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز