خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار شد:

تمام امکانات شهری برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی بسیج شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۸۱۹

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمام امکانات شهری برای هرچه با شکوه تر برگزارشدن مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی بسیج شود.

سیدکمال پاک فطرت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بازدیدش از مراحل بهسازی و تکمیل ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز، ورودبه عملیات بهسازی این ورزشگاه و آن هم دو ماه قبل از برگزاری این مسباقات را اقدامی شجاعانه توصیف کرد و افزود: نوسازی سالن پیر ورزگشاه شهید دستغیب و ایجادامکان برای میزبانی و برگزاری مسابقات مهم بین المللی دراین سالن کمترین منفعت میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی است.

وی شور نشاط ایجاد شده در سطح شیراز برای میزبانی این مسابقات را خوب توصیف کرد و افزود: اساسا میزبانی مسابقات مهم بین المللی منافع زیادی را برای کشور و شهر میزبان به ارمغان می آورد.

پاک فطرت میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را عاملی جهت ایجاد یک شوک مثبت در بدنه ورزش فارس ارزیابی کرد و افزود: حرکت رو به جلوی ورزش در استان از چند ماه پیش آغاز شده و این میزبانی می‌تواند نقطه عطفی در ورزش فارس محسوب شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بی‌نظیرخواندن میزبانی مسابقات در این سطح در شهر شیراز و استان فارس افزود: میزبانی جام جهانی کشتی می تواند طلیعه برگزاری مسابقات بزرگ‌تر ومهم تر در شهر شیراز باشد.

پاک فطرت حضور 8 تیم برتر کشتی فرنگی دنیا در شهر شیراز را فرصت مناسبی جهت معرفی و عرضه فرهنگ ،ادب و تاریخ شهر شیراز دانست و افزود: امروز دیپلماسی ورزشی یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار در برقراری ارتباط با دیگر جوامع بشری است.

وی فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای میزبانی باشکوه و استاندارد این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌أهای اجرایی و نظارتی از برگزارکنندگان و مجریان این رویداد ورزشی افزود: میزبانی جام جهانی می تواند مانور مشترک مدیریت واحد شهری در حوزه ورزش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز