خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس:

باید از همه ظرفیت‌های موجود در راستای برقراری امنیت مطلوب استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۴۶۲

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر لزوم ارتقاء سطح آموزش در بین کارکنان نیروی انتظامی، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در راستای برقراری امنیت مطلوب در جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار احمد علی گودرزی ظهر امروز یکشنبه در جمع کارکنان انتظامی شهرستان‌های داراب و زرین دشت، بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی و قانونی ایجاد امنیت در جامعه را برعهده داشته و بسترساز امنیت است.

وی ادامه داد: برقراری امنیت مطلوب توسط پلیس با اصل های توکل بر خداوند، پشتیبانی مردم، مدیریت مبتنی بر اخلاق مداری و همچنین جامعه محوری محقق خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست نظامیان آمریکایی در واقعه "طبس"، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد توطئه های مختلف در صدد ایجاد ناامنی در کشور هستند که الحمدالله در این راه همواره ناکام خواهند ماند و واقعه طبس نیز نشان دهنده عنایت ویژه خداوند به رزمندگان اسلام بود.

گودرزی با تأکید بر اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه است، گفت: این امنیت با تلاش‌های نیروهای امنیتی و پشتیبانی مردم از آنها تحقق یافته است.

وی با تأکید بر اصل آموزش در بین کارکنان نیروی انتظامی، افزود: آموزش ها باید مستمر و کاربردی باشد تا اثر بخشی و اثر گذاری خود را نشان دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس تقویت روحیه دین باوری و نظم و انضباط را در بین کارکنان بسیار مهم دانست و گفت: باید با انجام اقدامات مناسب، اقتدار سازمانی خود را افزایش دهیم.

گودرزی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تعدادی از شهرستان های استان، افزود: همه تمهیدات و اقدامات لازم در راستای برقراری امنیت انتخابات انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی تأمین کننده امنیت انتخابات هستند و هیچگونه دخالتی در انتخابات نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز