خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه جهرم

تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به باور نخبگان و جوانان دارد

فرماندار ویژه جهرم گفت: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل زمانی تحقق عینی خواهد یافت که متخصصان داخلی، نخبگان و جوانان مستعد را باور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، علیرضا صحرائیان در اولین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان جهرم با اشاره به تبیین سیاست‌های از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید به فعل و عمل تبدیل تا موجبات پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان جهرم شود. 

وی افزود: هرچه بیشتر در حوزه اقتصادی تلاش  کنیم فضای کسب و کار بهتر و درمعیشت مردم بهبودی حاصل خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل زمانی تحقق عینی خواهد یافت که متخصصان داخلی، نخبگان و جوانان مستعد را باور کنیم و زمینه را برای حضور آنها در حوزه اقتصادی از جمله اقتصاد دانش بنیان فراهم سازیم و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهت دست یابی به اقتصادی قدرتمند تلاش کنیم.

صحرائیان مشارکت همگانی، برنامه ریزی و مدیریت صحیح را لازمه اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: فواید اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی‌ها، تقویت تولیدات داخلی و تلاش برای خود اتکایی است. 

وی یادآور شد: ایجاد اشتغال و هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری از دغدغه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور محترم و از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه موضوع سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان جهرم باید جدی گرفته شود، افزود: باید با جذب سرمایه‌گذاران در جهت عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان استفاده کرد.

کد خبر : ۳۶۱۰۱۳