خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز:

پرستار، اسوه گذشت و فداکاری و مهربانی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۳۱

نقشی که آن حضرت در ماندگاری تاریخ عاشورا داشت، بدون شک در تمام ادبیات جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و خیلی از بزرگان به این موضوع اقرار کرده‌اند که ماندگاری این نهضت و فرهنگ عاشورایی، مدیون فداکاری‌های این بانوی بزرگوار اسلام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز ماندگاری بخشی از تاریخ عاشورا را مدیون فداکاری‌ها و استقامتهای حضرت زینب(س) دانست و از پرستاران بعنوان نمونه بارز گذشت، فداکاری و مهربانی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حمزه سارویی که ظهر امروز و به مناسبت روز پرستار در بین مسئولین و پرستاران دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز سخن می‌گفت، از صبر، استقامت و ایستادگی حضرت زینب(س) سخن گفت و ضمن تبریک میلاد این بانوی بزرگوار و روز پرستار به همه پرستاران اظهار داشت: نقشی که آن حضرت در ماندگاری تاریخ عاشورا داشت، بدون شک در تمام ادبیات جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و خیلی از بزرگان به این موضوع اقرار کرده‌اند که ماندگاری این نهضت و فرهنگ عاشورایی مدیون فداکاریهای این بانوی بزرگوار اسلام است.

سارویی افزود: خوشحالم که امروز در بین قشری از کارمندان هستم که عطوفت، مهربانی و خصلت‌های انسانی شما عزیزان زبانزد عام و خاص است و بی‌شک نقش شما پرستاران در بوجود آوردن و ماندگاری حیات برای انسان‌ها بسیار حایز اهمیت است، زیرا که روح امید و امیدواری را در انسان‌ها زنده می‌کنید و این در نوع خود قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی در ادامه از نقش، جایگاه و حضور پرستاران در بخش‌های مختلف جامعه نظیر، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها سخن گفت و از گذشت، صبر، استقامت، فداکاری و حوصله بعنوان ویژگیهای یک انسان واقعی یاد کرد.

سارویی ابراز امیدواری کرد: اتفاقاتی که در جامعه در حال رخ دادن است و با سیاست‌هایی که دولت محترم در پیش گرفته است، تلاش می‌شود که برای بهبود شرایط کاری شما عزیزان اقدامات مثبتی انجام گیرد تا به نحوی جبران زحمت شود.

رییس واحد شیراز در پایان سخنان خود تاکید کرد؛ در جامعه، دانشگاه و محیطی که ما کار می‌کنیم آن چیزی که ماندگار است، نقش انسانی و تعهدی است که ما نسبت به مسوولیت، محیط کار و ارباب رجوعی دارد که به ما مراجعه می‌کند و ما نیز با توجه به ذهنیت و رفتار مثبتی که در مقابل ارباب رجوعان از خود بروز می‌دهیم در پایداری و تاثیر بخشی دانشگاه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز