خبرگزاری کار ایران

درشهرستان زرین دشت تشکیل شد؛

ستاد هماهنگی استقبال از بهار و میهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۲۴

دو ایستگاه در روستای خسویه و سه راه دبیران برپا و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آداب و رسوم این شهرستان را به مسافرین معرفی خواهند کرد.

جلسه ستاد هماهنگی استقبال از میهمانان نوروزی در شهرستان زرین دشت به ریاست فره‌مند، معاون فرمانداری این شهرستان، برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمد فره‌مند با بیان اینکه مناسبت ملی نوروز مهم‌ترین فرصت برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان به سایر هموطنان است، بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم تاکید کرد.

در ادامه این نشست معاون فرماندار شهرستان زرین دشت از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا پانزدهم اسفندماه پروژه‌های خود را به انجام رسانند و از ادارات آموزش و پرورش، جایگاه‌های سوخت، هلال احمر، راه و شهرسازی نیز خواست تا آمادگی کامل داشته باشند.
در ادامه پرویزی رییس میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان عنوان کرد که دو ایستگاه در روستای خسویه و سه راه دبیران برپا و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آداب و رسوم این شهرستان را به مسافرین معرفی خواهند کرد.

در پایان اعضای کمیته‌های مختلف ستاد مشخص شدند و مقرر شد تا نیمه اسفندماه گزارشی از برنامه‌ها و مصوبات خود را به فرمانداری ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز