خبرگزاری کار ایران

در پی برگزیده شدن گروه‌های موسیقی شیرازی در سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر؛

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ فارس به جامعه هنری این استان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۳۵

شیرازی‌ها فخر موسیقی کشور هستند و همیشه در جشنواره‌های مختلف شگفتی آفرینند.

در پی برگزیده شدن گروه‌های موسیقی شیرازی در سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، طی پیام تبریکی گفت: شیرازی‌ها فخر موسیقی کشور هستند و همیشه در جشنواره‌های مختلف شگفتی آفرینند.

به گزارش ایلنا از شیراز، در این پیام که یک نسخه از آن نیز به دفتر خبرگزاری ایلنادر فارس ارسال شده، آمده است:
مراسم اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در شرایطی برگزار می‌شود که بیش از هر زمان دیگری هنرمندان و برجستگان موسیقی در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و به همین مناسبت مایلم پیام تبریک خود را به برگزیدگان موسیقی امروز و سازندگان فردای فرهنگ و هنر ایران زمین بدهم و به هنرمندان شیرازی درعرصه هنرناب موسیقی ازصمیم جان تبریک بگویم و این حرکت و افتخار ارزشمند را از طرف موسیقی دادنان خلاق به همه اهالی فرهنگ و هنر این استان ادب پرور تقدیم کنم.

وی افزوده است: زوایای پنهان و دل انگیز موسیقی اهالی فارس به‌ویژه در بخش‌های ایرانی اعم از کلاسیک ایرانی، نواحی و غیره فرا روی همه ما توان و دانش جوانان و پیشکسوتان این حوزه را ترسیم خواهد کرد و برای مبادله هنرمندان موسیقی استان با کشورهای دوست و همسایه و همچنین تقاضای تاسیس تشکیلاتی به نام کانون موسیقیدانان جوان که توسط وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته، اتفاق بسیار خوشایندی است.

مریدی زمینه سازی ایجاد امکانات بیشتری برای تولیدات موسیقایی جوانان را ازاهم رویکردهای استان فارس برشمرده و افزوده: نکته حائز اهمیت اینکه در این مسیر همکاری نهادهای فرهنگی و انجمن‌های وابسطه را باید داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس در این پیام اضافه کرده است: گروه‌های شیرازی که در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در کنار عده زیادی از مسئولان، مدیران و هنرمندان نخبه این سرزمین به عنوان برگزیده معرفی شدند، به همراه دیگر هنرمندان شرکت‌کننده، هنرمندان عزیز و جوانان ایران‌زمین هستند که همواره با آثار خود بهترین کار‌ها را ارائه دادند و من مراتب سپاس قلبی خود را از گرو‌ها و دست اندرکارانی که در برگزاری این جشنواره همت گماشتند، اعلام می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز