خبرگزاری کار ایران

باشعارهمبستگی؛

شورنیکوکاری با فعالیت ۵۵۰۰ پایگاه در فارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۴۹

یکی از برنامه‌های مناسبتی کمیته امداد برپایی جشن نیکوکاری با مشارکت صدا و سیما و آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش آموزی، بسیج، اصناف امور مساجد و دیگر دستگاه های مسئول است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردم کمیته امداد فارس گفت: در شور نیکوکاری که باشعار اکرام فاطمی و همبستگی اجتماعی برگزار می شود، بیش از پنج هزار و۵۰۰ پایگاه در سطح فارس کمک های مردمی را جمع آوری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد بدری، عصر امروز، شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از برنامه‌های مناسبتی کمیته امداد برپایی جشن نیکوکاری با مشارکت صدا و سیما و آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش آموزی، بسیج، اصناف امور مساجد و دیگر دستگاه های مسئول است.

وی ادامه داد: این جشن همه ساله در اسفند ماه در هفته احسان و نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برگزار شده و مردم نیکوکار با الهام از تعالیم اسلام و ائمه معصومین به یاری نیازمندان و دانش آموزان محروم می شتابند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس تصریح کرد: این جشن یک حرکت بزرگ انسانی است و نشان از همت و درک بالای مردم در مسائل اجتماعی دارد.

بدری اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از مناسبت‌های فرخنده در گستره کشور است که زیبایی درک انسانی اقشار گوناگون مردم در کمک و دلشاد کردن هموطنان را متجلی می کند.

وی عنوان کرد: امسال به لحاظ مصادف شدن جشن نیکوکاری با ایام فاطمیه این اتفاق با نام شور نیکوکاری و با شعار اکرام فاطمی و همبستگی اجتماعی و براساس دستاوردهای کمیته امداد که معطوف به توانمند سازی، عزت نفس و شکوفایی استعدادهای خانواده های تحت حمایت است، برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس با بیان اینکه شور نیکوکاری طی سه روز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: ۱۳ اسفند ویژه جمع آوری کمک ها در سایر مدارس سطح استان، ۱۴ اسفند ویژه جمع آوری کمک از پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و روز ۱۵ اسقند نیز مختص جمع آوری کمک های مردمی در میعادگاه های نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی ورزش های همگانی خواهد بود.

بدری اعلام کرد: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ پایگاه اعم از مدارس، مراکز نیکوکاری، و پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد کمک های مردمی را در استان فارس جمع آوری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز