خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس:

حزب الله لبنان، مسئول آموزش همه نهضت‌های اسلامی در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۰۰

انقلاب اسلامی ایران بر محور خدا بود و انقلاب ما نیاز به ایدئولوژی‌سازی و ایدئولوژی‌پردازی نداشت. چون ایدئولوژی آن موجود بود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر گفت: شما مردم به پای این نظام و انقلاب خون‌ها و جان‌ها داده‌اید و سختی‌های اقتصادی، مشکلات معیشتی و… را تحمل کرده‌اید و اما به‌خاطر عزت‌ و اقتدارتان نیز همه مشکلات را به دوش خریدارید و دشمن استکبار هم اکنون در مقابل عظمت شما، زانو زده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، سید موسی موسوی که در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز سخن می‌گفت، پیامی‌هایی از انقلاب را برای مردم انقلابی و شهید پرور لامرد تشریح کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به انقلاب‌های کلاسیک دنیا پایان داد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر محور خدا بود و انقلاب ما نیاز به ایدئولوژی‌سازی و ایدئولوژی‌پردازی نداشت. چون ایدئولوژی آن موجود بود. حضرت امام با تکیه براین ارزش‌ها نیز انقلاب را به پیروزی رساند.

وی با تاکید براینکه خدا، رهبری و مردم، سه وجه انقلاب هستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران که همانا نماد مردم سالاری دینی و یا به اعتقاد شهید مطهری؛ دموکراسی دینی است، مستقر شد.

موسوی تاکید کرد: اگر ابعاد انقلاب اسلامی ایران را از نظر اندیشمندان جهان بررسی کنیم، در تمام نقطه نظرات صحت خدا، مردم و رهبری به خوبی موج می زند.

وی گفت: بسیاری از جنبش های اسلامی در منطقه نیز الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و قطعا با دادن شهید بیشتر و تحمل سختی های بیشتر به مسیر واقعی خود باز می‌گردند و انقلاب آنان به‌زودی شکل می‌گیرد و به سرمنزل مقصود خواهند رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب یمن از دست رفته نیست و من با صراحت اعلام می کنم که حزب الله لبنان هم اکنون مسئول آموزش همه ی نهضت های اسلامی در منطقه است.

وی تصریح کرد: انقلاب یمن با هدایت و حمایت سید حسن نصرالله و مقام معظم رهبری و با الگو از انقلاب اسلامی ایران حرکت می کند و می خواهد با مظلومیت پیروز شود.

موسوی اضافه کرد: تروریست‌ها تلاش می‌کردند که بتوانند اسلام ناب را وارونه جلوه دهند و بنا بود داعش طی چند روز سایه خود را با ترور در کشور پهن کند و آستان‌های متبرک را از بین ببرد و امروز می‌بینیم که داعش از سمت شمال عراق در حال خروج است و در سوریه نیز آنچه لطف خدا باشد حاصل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس نیز آنچه را که در منطقه اتفاق افتاده است را از برکات نظام و انقلاب دانست و گفت: تلاش کردم که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه را به دولت قبلی و فعلی معرفی کنم و آنها دعوت را اجابت کردند و پاسخ مثبت دادند.

موسوی درخصوص پیگیری‌های خود درباره معرفی ظرفیت‌های منطقه به دولت افزود: ما به دولت گفتیم که منطقه لامرد و مهر می تواند همانند خرمشهر، خوزستان، عسلویه و سایر مناطق در رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار استان مفید و موثر واقع شود و آنها هم پذیرفتند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستم تا تمامی زیرساخت‌هایی چون راه، درمانی، آب و برق و… هرچه سریعتر فراهم شود، تصریح کرد و گفت: لازم بود زیرساخت‌های مهم در شهرستان‌های لامرد و مهر توسعه یابد که این موضوع مهم انجام شده است و بزرگراه لامرد پارسیان به عنوان یک زیرساخت و مسیر استراتژیک است و همچنین ۳۱ میلیارد تومان به تونل در حال ساخت گردنه شهید باقری در شرایط بد اقتصادی اختصاص یافت.

این نماینده مجلس افزود: به دولت قبلی که اصولگرا بود، کمک کردم و بهدولت اعتدال هم کمک خواهم کرد تا اینکه چرخه اقتصاد بچرخد.

وی در خاتمه با نگاه به توسعه متوازن در سطح دو شهرستان تاکید کرد و گفت: هرچه آنچه که در لامرد انجام شده نیز در مهر هم کمتر از آن انجام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز