خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس:

هیات مذهبی به صورت گسترده و منسجم در راه پیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۹۹

انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ درس خود را از انقلاب سال ۶۱ هجری کربلا گرفت.

رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: هئیات مذهبی به صورت گسترده و منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، مظفر مختاری که صبح امروز، دوشنبه، در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: حال که در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ واسطه حضور مردم در صفوف به‌هم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن، می‌توان باردیگر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند، از همه اقشار جامعه دعوت به عمل می آید تا با حضور وصف ناشدنی وحدت مردم ایران را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

وی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ در کنار تمامی محاسن بزرگ و تاریخی که داشت با تاسی از انقلاب بزرگ کربلا یک پیام ماندگار به جای گذاشت و آنهم پیروزی خون بر شمشیر بودافزود: انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ درس خود را از انقلاب سال ۶۱ هجری کربلا گرفت.

رییس شورای هئیات مذهبی استان فارس ادامه داد: این انقلاب در راستای خواست ‌ای متعالی و تحول خواهانه مردم آزاده ایران در این کشور شکل گرفت تا استقلال و آزادی، نفی دیکتاتوری و مشروعیت حاکمان جامعه از طریق خواست واقعی و ارده ی مردم شکل بگیرد و این همان درسی است که انقلاب امام حسین(ع) به تمام مردم آزاده و آزادی خواه جهان داده است.
مختاری ادامه داد: اکنون که بواسطه نثار خون و جان هزاران شهید نهال این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است وظیفه تک تک ما حفظ دستاوردهای این انقلاب شکوهمند است که یادگار معمار کبیرآن است.

وی در پایان افزود: به منظور حفظ انسجام وحدت هیئات مذهبی مقرر شده محل تجمع هیئات مذهبی سومین شهر حرم اهل بیت(ع) در روز راهپیمایی(چهارشنبه ۲۲ بهمن سال ۹۳) چهار راه ۱۵ خرداد و درساعت۹ تعیین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز