خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر فارس:

مخالف ادغام تامین اجتماعی و وزات بهداشت هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۷۴

امروز آنقدر توانمند هستیم که در سطح بین المللی می توانیم تعیین کننده باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر فارس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، نتیجه وحدت و همدلی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی راستگو که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در خانه کارگر فارس سخن می‌گفت، افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب که اکنون چرخ صنعت کشور را به چرخ درآورده‌اند، بهمن سال ۵۷ را به یاد ندارند. به همین دلیل وظیفه ما به عنوان نسل های قبلی این است که ضمن زنده نگاه داشتن شعائر و ارزش های انقلاب، این فرهنگ را زنده نگاه داریم که این انقلاب به آسانی بدست نیامده بلکه در اثر مبارزه بدست آمده است.

وی بابیان این مطلب که همه ما باید باید قدرشناس ایثارگری شهدای عزیز باشیم، افزود: همگی ما این را هم می دانیم که امروز آنقدر توانمند هستیم که در سطح بین المللی می‌توانیم تعیین کننده باشیم.

راستگو با اشاره به بحثاداغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزرات بهداشت گفت: آنچه به جامعه کارگری مربوط می شود این است حتی مراجع تقلید هم اعلام کرده‌اند که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بین النسلی است.

وی تاکید کرد که جامعه کارگری مخالف این ادغام است و با تمام توان با آن مخالفت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز