خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری:

باید هوشیار باشیم که برای انقلاب چه هزینه‌هایی پرداخت کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۶۶

هر روز که می گذرد جای پای اتقلاب محکم‌تر و اثر گذاریش در منطقه و دنیا بیشتر می‌شود.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی بابیان این مطلب که خدا را شاکر هستیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دور هم جمع شویم تا سالروز پیروزی را گرامی داریم، افزود: به لطف خدا و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، جهموری اسلامی توانسته در سطح دنیا ارتقاء پیدا کند به همین دلیل باید هوشیار باشیم که برای انقلاب و حفظ انقلاب هزینه هائی پرداخت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر قادری که در جشن پیروزی انقلاب در خانه کارگر شیراز سخن می گفت، ادامه داد: هر روز که می گذرد جای پای اتقلاب محکم‌تر و اثر گذاریش در منطقه و دنیا بیشتر می شود.

وی ادامه داد: کسی باور نمی کرد که این کشور بتواند به‌طور مستقل روی پای خود بایستد، کشوری که حتی جنگ و توطئه‌های داخلی و خارجی هم نتوانست در ایستادگی ملت آن خلل ایجاد کنند.

قادری با بیان این مطلب که ایثارگران ما روی نقش جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای تاثیر گذاشته و افتخار ما این است که کشور ما کشور امنی است، افزود: امروز علی رغم وجود انواع توطئه های مختلف در منطقه مردم با آرامش زندگی خود را می‌گذرانند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: افتخار کشور ما این است که با تمام تحریم ها و محدودیت هائی که برایش به‌وجود آمده است، با اتکاء به توان‌مندی‌های داخلی توانسته است، روی پای خود بایستد و با اتکاء به توان کارگران، چرخ اقتصاد را به گردش در آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز