خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس:

دستورالعمل عیدی بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۴۱

این اداره کل تا پایان سال گذشته، یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال بابت حق بیمه بیمه شدگان از کارفرمایان طلب دارد که ۲۲ درصد این مطالبات مربوط به دو کارخانه است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس گفت: دستور العمل عیدی بازنشستگان، هنوز ابلاغ نشده است که در صورت ابلاغ تا پایان بهمن ماه عیدی ها واریز می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عبدالکریم نباتی، امروز، شنبه ۱۸ بهمن، در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به شمار بیمه شدگان در فارس اظهار داشت: بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان فارس ۶۹۵ هزار نفر و تعداد مستمری بگیران این سازمان ۱۰۸ هزار نفر است که بطور کلی دو میلیون و ۵۸ هزار تن از مردم استان فارس تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان این مطلب که این اداره کل ماهانه یک هزار میلیارد ریال بابت حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی در فارس پرداخت می کند و ماهانه ۵۳ میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه مدت خود پرداخت می کند، تصریح کرد: این اداره کل تا پایان سال گذشته، یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال بابت حق بیمه بیمه شدگان از کارفرمایان طلب دارد که ۲۲ درصد این مطالبات مربوط به دو کارخانه است.

نباتی اضافه کرد: نزدیک به ۹ هزار و ۴۰۰ نفر در استان فارس مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند که ماهانه ۶۷ میلیارد ریال بابت این ردیف پرداخت می شود.

وی گفت: عیدی بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده است که در صورت ابلاغ تا پایان بهمن ماه عیدی ها را واریز می کنیم.

نباتی با تاکید بر اینکه کسانی که می خواهند حق بیمه سربازی خود را ارائه کنند، می توانند تا پایان سال ۹۳ حق بیمه خود را ثبت کنند که با نرخ ۹۳ محاسبه شود، افزود: این نرخ قابل تقسیط به میزان ۱۲ ماهه است که اگر تا پایان سال ثبت نشود با نرخ سال جدید محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز