خبرگزاری کار ایران

میرزاده:

در دانشگاه به طور همه جانبه از ورزش حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۳۱

این موضوع نتیجه روحیه‌ای است که از طریق فضای انقلابی و نظام اسلامی در روح جامعه ما دمیده شده و زمینه دانش‌پروری، دانشجویی و اندیشمندی علمی و آزاداندیشی را فراهم کرده است.

رییس دانشگاه آزاد گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی از ورزش به‌طور همه جانبه حمایت می‌کنیم و آن را توسعه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حمید میرزاده، پنجشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در نخستین گردهمایی مسئولین تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد در شیراز اظهار داشت: این گردهمایی در واقع یک گردهمایی فرهنگی و ورزشی است چرا که فعالیت‌های ورزشی از اهمیت بالایی برخوردارند و زمینه ساز توسعه فرهنگی جامعه هستند.

وی تصریح کرد: دهه فجر در واقع دهه بیداری امت‌های اسلامی است چرا که با ورود امام در آن نه تنها سرنوشت ملت ایران بلکه سرنوشت تمام کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی نیز رقم خورد.

میرزاده با اشاره به اینکه امام راحل تواست ملت ایران را به حکومت مردم سالاری دینی رهنمون کند، گفت: ایشان با دم مسیحایی و تدبیر موسایی خود ملت ایران را از تاریکی استبداد نجات دادند.

وی با بیان این مطلب که میزان رشد امور علمی، فناوری، پژوهشی و حرکت‌های دانش بنیان به طور بی‌سابقه‌ای متحول شده، بیان کرد: این موضوع نتیجه روحیه‌ای است که از طریق فضای انقلابی و نظام اسلامی در روح جامعه ما دمیده شده و زمینه دانش‌پروری، دانشجویی و اندیشمندی علمی و آزاداندیشی را فراهم کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه جمعیت ایران نسبت به سال ۱۳۵۷ فقط دو برابر شده ولی رشد دانشجویان ما ۲۷ برابر شده، گفت: رشد ۲۷ برابری دانشجویان به این دلیل است که ما موفق شده‌ایم زیرساخت‌ها، زیر بنا‌ها، امکانات و نیروی انسانی متخصص را فراهم کنیم تا بتوانیم به این موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: در ماجرای هسته‌ای سربازان جبهه ایران مقتدرانه در مقابل سیاستمداران کهنه کار غربی با صلابت از حق و حقوق و عزت ایران دفاع کردند.

میرزاده با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای اتقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه با ابتکار آیت الله هاشمی رفسنجانی و با تایید امام راحل و حمایت بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم دارد تسهیلات ویژه‌ای از جمله پرداخت وام به ورزشکاران دانشجو را در دستور کار خود قرار دهد گفت: سرمایه گذاری در ورزش باعثکاهش سرمایه گذاری در دیگر حوزه‌ها از جمله بهداشت و درمان می‌شود.

میرزاده در ادامه با اشاره به حوزه‌های فرهنگی و دینی دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی شاهد نشاط فرهنگی و نشاط دینی در دانشجویان است.

وی افزود: در سال ۹۴ غیر از اعتبارات عمرانی ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار جاری به ورزش دانشگاه اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش برای سالم سازی جامعه و توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه مکمل بسیار خوبی است، اظهار کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی از ورزش بطور همه جانبه حمایت می‌کنیم و آن را توسعه می‌دهیم.

دکتر میرزاده با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی ۶۰۰ هزار متر مربع فضای مسقف ورزشی احداثشده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز احداث۶۰ هزار متر مربع فضای مسقف ورزشی در دست اقدام است که ۳۵ هزار متر مربع آن در استان فارس احداثخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز