خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز:

تدبیر آیت الله هاشمی دانشگاه آزاد را به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۰۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با ۲۱ هزار دانشجو، ۴۰۰ عضو هیات علمی، ۳۶۰ کارمند، ۱۵۱ رشته در مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی یکی از بزرگ‌ترین واحدهای جنوب کشور است.

رییس دانشگاه آزاد واحد شیراز گفت: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، وارد دوره تازه ای از رشد و بالندگی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حمزه سارویی، پنجشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در نخستین گردهمایی مسئولین تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی که با تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شده به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، با مدیریت دکتر میرزاده وارد دوره تازه ای از رشد و بالندگی شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با ۲۱ هزار دانشجو، ۴۰۰ عضو هیات علمی، ۳۶۰ کارمند، ۱۵۱ رشته در مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی یکی از بزرگ‌ترین واحدهای جنوب کشور است.

سارویی به برنامه های دکتر میرزاده اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های دکتر میرزاده همچون طرح اقتصاد دانش بنیان و توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی، بدون تردید دانشگاه را از تنگناهای احتمالی دور خواهد کرد و به پیشرفت خواهد رساند.

وی گفت: واحد شیراز توانسته در زمینه‌های پژوهشی آموزشی و دیگر زمینه ها افتخارات زیادی را کسب کند که در این راستا قدر دان زحمات دکتر میرزاده هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز