خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

دانشگاه آزاد، حاصل حمایت‌های امام و افکار بلند آیت الله هاشمی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۹۸

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگی در عرصه‌های مختلف برای خدمت به انقلاب و رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم کرده است.

استاندار فارس گفت: امروز پس از یک وقفه دوساله، دانشگاه آزاد اسلامی در حال بازگشت به شان اصلی و جایگاه همیشگی خود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد احمدی، که پیش از طهر امروز پنجشنبه، ۱۶ بهمن ماه در نخستین گردهمایی مسئولین تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سخن می گفت، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی محصول حمایت‌های امام(ره) و حاصل اندیشه و افکار بلند فرزانه گرانقدر ایشان یعنی آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

وی با بیان این مطلب که اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود ما در خیلی از عرصه‌ها حرفی برای گفتن نداشتیم، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگی در عرصه‌های مختلف برای خدمت به انقلاب و رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم کرده است.
نماینده دولت تدبیر و امید در فارس اضافه کرد: امروز پس از یک وقفه دوساله، دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت فرد اندیشمندی که همواره در سطوح بالای مدیریتی قرار داشته، مجددا در حال بازگشت به شان اصلی و جایگاه همیشگی خود است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای سخت به داد کشور و دولت رسید و اکنون وقتش رسیده است که دولت به داد دانشگاه آزاد اسلامی برسد.

احمدی با شاره به اینکه باید دیدمان را نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی عوض کنیم بیان کرد: همه توقع کمک از جانب دانشگاه آزاد را دارند، در صورتی که این موضوع باید بالعکس باشد و همه نهاد‌ها برای رسیدن به پیشرفت و توسعه و پویایی دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنند.

وی با توجه به فعالیت دانشگاه آزاد در حوزه ورزش افزود: این دانشگاه از هیچ عرصه‌ای غافل نمانده است و شاهد افتخارات و مدال آوری مداوم اعضای تیم‌های ورزشی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ملی و جهانی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز