خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

شرکت‌های خدماتی فارس در حوزه منازل ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۳۴

کانون انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی استان می‌تواند با تشکیل کنسرسیومی در اجرای طرح‌های بزرگ در سطح استان مشارکت کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی استان ضمن اشاره به نقش مهم تجمیع سرمایه‌های خرد در ارتقای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف، بر وحدت شرکت‌های خدماتی برای انجام کارهای بزرگ تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب مختاری، ظهر امروز و در این دیدار با تشبیه شرکت‌های خدماتی استان به خانواده‌ای بزرگ که نیازمند اجتماع برای هم‌افزایی اعضا هستند، گفت: کانون انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی استان از تشکلات توانمند سطح استان است که ترکیبی از علم، دانش و تجربه را در کنار یکدیگر قرار داده است.

وی توانمندی شرکت‌های خدماتی استان را بسیار فراتر از سطح کنونی دانست و اظهار کرد: کانون انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی استان می‌تواند با تشکیل کنسرسیومی در اجرای طرح‌های بزرگ در سطح استان مشارکت کند.

مختاری با اشاره به وجود ظرفیت هایی چون عسلویه و پارس جنوبی در جنوب استان، خاطرنشان کرد: با تشکیل کنسرسیوم شرکت‌های خدماتی در استان، این کنسرسیوم قابلیت اجرای طرح‌هایی در این مناطق را در خود ایجاد می‌کند و می تواند به‌عنوان پیمانکاری قدرتمند عمل کند.

مختاری با اشاره به اهمیت تقویت شرکای اجتماعی و تشکلات وابسته اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس افزود: باید در همه شهرستان‌های استان شرکت‌خدماتی بطور فعالانه حضور داشته باشند.

وی به راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در استان نیز اشاره و تصریح کرد: انجمن شرکت‌های خدماتی باید در راه‌اندازی این شرکت‌ها سهیم و خود عضوی از این شرکت‌ها باشند و در عمران و توسعه شهری اثرگذار عمل کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به خدمت‌رسانی در بخش منازل نیز اشاره کرد و با مهم دانستن ساماندهی شرکت‌های خدماتی در حوزه منازل در استان، گفت: باید خدمت‌رسانی به مردم در قالب منازل ساماندهی شود و کانون انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی در این زمینه تلاش خود را هر چه بیشتر به کار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز