خبرگزاری کار ایران

خانه مطبوعات فارس با صدور بیانیه ای اعلام کرد:

برخورد نامناسب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر منافی اصل آزادی بیان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۶۴

خانه مطبوعات فارس ضمن محکومیت رفتارهای شتاب زده و توهین آمیز، ‌مسئولان را که وامدار مردم و نظام هستند و باید در خدمت به مردم نمونه باشند به سعه صدر و تقویت روحیه انتقاد پذیری دعوت می کند».

خانه مطبوعات فارس در پی حواشی جلسه اخیر شورای اسلامی شهر شیراز و برخورد نامناسب یکی از اعضای این شورا با خبرنگاران، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا از شیراز، در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر ایلنا نیز ارسال شده آمده است: د «رسالت خطیر اهالی رسانه و در رأس آن خبرنگاران در تنویر افکار عمومی جامعه و پوشش ظرفیت ها و ‌توانمندی های نظام و در عین حال طرح نقدهای سازنده با ارائه تحلیل های متعهدانه رسانه ای بر هیچ کس پوشیده نیست، موضوعی که قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران بر آن تاکید دارد و مسئولین بلند پایه کشور همواره بر آن اصرار ورزیده اند.

با این وجود گاه خبرنگاران در مواجهه با برخی از لایه های مسئولیتی در سطوح میانی یا پایین تر با بی مهری هایی رو به رو می شوند که جامعه رسانه ای متعهد استان فارس هرگز این رفتارهای غیر موجه را به خصوص در مورد خبرنگاران که چشم و زبان و نماینده افکار عمومی اند بر نمی تابد؛ چرا که اهانت به این قشر از سوی هیچ شخص و مسئولی پذیرفته نیست.

برخورد نامناسب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با برخی خبرنگاران در جلسه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۳ نه تنها منافی اصل مترقی قانون اساسی مبنی بر آزادی بیان است بلکه رسالت خطیر جامعه رسانه ای در نمایندگی از افکار عمومی را خدشه دار می کند. لذا خانه مطبوعات فارس ضمن محکومیت رفتارهای شتاب زده و توهین آمیز، ‌مسئولان را که وامدار مردم و نظام هستند و باید در خدمت به مردم نمونه باشند به سعه صدر و تقویت روحیه انتقاد پذیری دعوت می کند».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز