خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیرازخبرداد:

اجرای ۵۵۰ برنامه در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۹۶

ما با تمام مشکلات فشارها و تحریم‌های دشمن را تحمل کردیم و در مقابل آن ایستادیم و امروز شکر نعمت بر ما واجب است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: در ایام دهه فجر ۵۵۰ برنامه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد قناعتی، بعدازظهر دوشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران امروز پی از ۳۶ سال تمام فشارها را پشت سر گذاشته و دشمن دیگر چیزی برای ناامید کردن ایران ندارد.

وی بابیان این مطلب که ما با دشمن تعارف نداریم تصریح کرد: ما با تمام مشکلات فشارها و تحریم‌های دشمن را تحمل کردیم و در مقابل آن ایستادیم و امروز شکر نعمت بر ما واجب است.

قناعتی بابیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر ۵۵۰ برنامه اجرا خواهد شد گفت: دست آورده‌ای انقلاب اسلامی، در دستور کار نواحی و گروه‌های مقاومت و بسیج اقشار تحت مدیریت ناحیه بقیه‌الله(عج) بسیج سپاه شیراز قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای یادواره شهدای سادات استان فارس، پیش یادواره‌ای در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) یادآور شد: برپایی نمایشگاه طلوع نور، برگزاری همایش افزایش جمعیت، تجلیل از حافظان قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه‌های این ایام خجسته است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های توزیع شیرینی و برپایی جشن‌هایی تحت عنوان جشن پایداری نیز از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است که اجرا می‌شود.

قناعتی در پایان به اهمیت این ایام مبارک اشاره کرد و افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصتی مناسب برای ارزیابی دست آورده‌ای نظام اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز