خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه تولیت شاه‌چراغ(ع) خبرداد:

برگزاری جشن تکلیف توسط گروه کبوترانه حرم مطهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۷۰

این مراسم از چهارم بهمن‌ماه آغازشده و در مرحله نخست که شامل ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر به همراه اولیا و مربیان آنان است تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد.

رییس حوزه تولیت شاه‌چراغ(ع) گفت: جشن تکلیف دانش آموزان تحت اشراف گروه کبوترانه حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور، ظهرامروز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین آئین جشن تکلیف دانش‌آموزان توسط گروه تخصصی " کبوترانه حرم شاه‌چراغ(ع) " برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر جشن تکلیف خود را در شاه‌چراغ(ع) برگزار می‌کنند تصریح کرد: این مراسم از چهارم بهمن‌ماه آغازشده و در مرحله نخست که شامل ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر به همراه اولیا و مربیان آنان است تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد.

اسماعیل‌پور ادامه داد: اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز جشن تکلیف ۱۲هزار پسر دانش‌آموز دیگر نیز برگزار می‌شود.

رییس حوزه تولیت شاه‌چراغ(ع) افزود: اصل مهم برگزاری این جشن رها نکردن نوجوانان حاضر در این برنامه‌ها است زیرا بعد از پایان دوره ۴۰ روزه از طریق ارسال بسته‌ای فرهنگی و سامانه و برنامه‌های سایت اینترنتی ارتباط حرم با این نوجوانان حفظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آئین که با همکاری آموزش‌وپرورش استان فارس برگزار می‌شود، یادآور شد: با درخواست استان‌های جنوبی کشور این گروه به‌عنوان سفیران شاه‌چراغ(ع) در استان‌های هم‌جوار ازجمله بوشهر و بندرعباس نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

اسماعیل‌پور همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۱۵ بهمن‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز