خبرگزاری کار ایران

رئیس ثبت‌احوال شهرستان لامرد خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۱۸۰۰ کارت هوشمند ملی در شهرستان لامرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۶۹

ثبت‌نام و اخذ درخواست کارت هوشمند ملی مربوط به کسانی است که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند.

رئیس ثبت‌احوال لامرد از ثبت‌نام بیش از ۱۸۳۶ نفر کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، رئیس ثبت‌احوال شهرستان لامرد، صبح امروز، دوشنبه با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در خصوص کارت ملی هوشمند بیان داشت: تاکنون بیش از ۱۸۳۶ نفر در این اداره ثبت‌نام به‌عمل‌آمده است که ۱۲۳۱ کارت هوشمند ملی چاپ‌شده و ۵۴۲ نفر کارت ملی خود را دریافت کرده‌اند.


خلیل شادی بابیان اینکه روزانه به تعداد ۳۰ نفر درخواست کارت ملی هوشمند در سایت اخذ می‌شود، گفت: ثبت‌نام و اخذ درخواست کارت هوشمند ملی مربوط به کسانی است که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند.


وی بابیان توضیحاتی در مورد ویژگی‌های کارت هوشمند ملی افزود: این کارت باهدف شناسایی، تصدیق هویت و امضاء دیجیتال استفاده می‌شود.


شادی ادامه داد: کارت ملی هوشمند در زمینه‌هایی هم چون هدفمند کردن یارانه‌ها، سلامت الکترونیکی، انتخابات و سایر خدمات دیگر به‌عنوان یک کلید ورود مناسب با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط می‌تواند استفاده شود.


رئیس ثبت احوال لامرد درباره نحوه ثبت‌نام متقاضیان تصریح کرد و اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ncr. ir نیز پیش ثبت‌نام خود را انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری و گذشت ۲۴ ساعت از پیش ثبت‌نام و با ورود مجدد به سایت نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.


وی همچنین درباره تهیه عکس متقاضیان کارت هوشمند ملی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عکاسی‌های در سطح شهرستان نسبت به تهیه عکس اقدام کرده و عکاسی‌ها باید در هنگام تهیه عکس‌ها نیز قوانین مربوط به تهیه عکس که مورد تائید ثبت‌احوال می‌باشد را رعایت کنند تا در ادامه، متقاضیان با مشکل مواجه نشوند.

 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز