خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس:

مطالبات کارگری در حوزه امنیتی، پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۷۵

بحثبه کارگیری نیروهای بومی در کارخانجات و پروژه‌ها در تمامی شهرستانها به عنوان بحثمنطقی و معقول می‌باشد و این موضوع را باید دنبال کرد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس که صبح امروز از خانه کارگر بازدید کرد بیان داشت: در حوزه امنیتی، مسائل کارگری را در کارخانجات دنبال می کنیم و نکند کارگری در کارخانه ای یا شرکتی در دریافت مطالبات حقوقی خود دچار مشکل شده باشد و بعضا جامعه با مشکلات سیاسی و اجتماعی روبرو شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، سید احمد احمدی زاده صبح امروز در بازدید از خانه کارگر لامرد با ابراز خرسندی از حضور در جمع هیئت اجرایی خانه کارگر بیان داشت: باید قبول کنیم که مطالبات کارگری یکی از مباحثو مشکلاتی است که ما با آن مواجه هستیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس گفت: آنقدر فعالیت‌های خانه کارگر لامرد و مهر نمود پیدا کرده است که در فضای مجازی و حقیقی آنرا دنبال می‌کنم و از فعالیت‌های این مجموعه در ارائه خدمات به جامعه کارگری تقدیر و تشکر می‌کنم.

احمدی‌زاده با بیان مطالبی در رابطه با به کارگیری نیروهای بومی بیان داشت: بحثبه کارگیری نیروهای بومی در کارخانجات و پروژه‌ها در تمامی شهرستانها به عنوان بحثمنطقی و معقول می‌باشد و این موضوع را باید دنبال کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان لامرد که بستر توسعه‌ای آن بطور کامل فراهم نشده است باید در هر صورت نگاه به نیروی بومی باشد و از آنان استفاده شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس با بیان توضیحاتی درباره به کارگیری نیروهای بومی بیان داشت: می توانیم در بحثپیگیری مسائل کارگری و با وجود خانه کارگر استان و شهرستان نیز مسائل کارگری را در سطح استانداری پیگیری کنیم.

وی در خاتمه گفت: همچنین در حوزه امنیتی، مسائل کارگری را در کارخانجات دنبال می کنیم و نکند کارگری در کارخانه ای یا شرکتی در دریافت مطالبات حقوقی خود دچار مشکل شده باشد و بعضا جامعه با مشکلات سیاسی و اجتماعی روبرو شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز