خبرگزاری کار ایران

تیم بانوان بیمارستان نمازی، مقام سوم جام دسته یک والیبال زنان شیراز را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۵۵

این مسابقات که در دی ماه جاری و توسط هیئت والیبال شهرستان شیراز برگزار شد، یکی از معتبرترین مسابقات ورزشی بانوان در شهر محسوب می‌شود.

تیم والیبال بانوان بیمارستان نمازی شیراز، موفق به کسب مقام سوم جام قهرمانی دسته اول والیبال بانوان شیراز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ظهر امروز، شنبه با اعلام این خبر گفت: این مسابقات که در دی ماه جاری و توسط هیئت والیبال شهرستان شیراز برگزار شد، یکی از معتبر‌ترین مسابقات ورزشی بانوان در شهر محسوب می‌شود.

دکتر حیدر صفرپور ادامه داد: در این مسابقات که با حضور ۸ تیم برگزار شد، مجموعا ۴۲ بازی برگزار شده و تیم بیمارستان نمازی با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول موفق به احراز مقام سوم شد.

صفرپور با اشاره به حضور فعال و مستمر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میادین ورزشی، ارتقای جایگاه ورزش کارکنان و توسعه ورزش کارمندی در راستای جذب حداکثری را از اولویت‌های اصلی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برشمرد.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه ضمن تبریک به مسئولین و بازیکنان تیم والیبال بانوان بیمارستان نمازی شیراز، از حمایت ستودنی ریاست بیمارستان نمازی دکتر جویبار و همکارانشان تشکر کرد و اظهار داشت: تیم‌های مختلف بانوان و آقایان این دانشگاه بار‌ها موفق شده‌اند تا در جام‌های شهرستان و استانی برون دانشگاهی حضور یافته و مقام‌های خوبی را نیز کسب کنند.

بازیکنان تیم والیبال بانوان بیمارستان نمازی در این مسابقات عبارت بودند از: الهه خلیلی، ژاله بذرافکن، سارا دژبد، نجمه ریاستی، منصوره دهقانی، زهرا زهادت‌پور، فاطمه بهاری، هاجر نجاتی، انسیه دژبخش، راضیه کارگر، فرزانه گل پیچ‌زاده و مهین جعفرپور
در این دوره از مسابقات سرپرستی تیم را معماری و مربیگری این تیم را لیلا کارگر بر عهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز