خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گراش خبر داد؛

بهره‌مندی ۳۰۰ نفر از خدمات مشاوره در کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۰۵

یکی از خدمات فرهنگی این نهاد، برگزاری جلسات مشاوره‌ای برای ارتقاء سطح آگاهی مددجویان نسبت به مسائل و مشکلات زندگی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گراش گفت: بیش از ۳۰۰ نفر ازمددجویان تحت حمایت در ۹ ماهه اول سال جاری از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، احمد رستم پور، صبح امروز، ضمن بیان این مطلب افزود: یکی از خدمات فرهنگی این نهاد، برگزاری جلسات مشاوره ای برای ارتقاء سطح آگاهی مددجویان نسبت به مسائل و مشکلات زندگی است.

وی با بیان اینکه خدمات مشاوره ای در ۹ ماهه ابتدای سال جاری رشد داشته است، افزود: در این مدت جلسه برای مددجویان در قالب مشاوره گروهی و فردی برگزار شده است که ۱۸۹ نفر برای اولین بار و۱۱۱ نفر برای دومین بار مشاوره شده اند در این میان ۱۰۰ نفر مشاوره در زمینه ازدواج، ۱۱۰ نفرتربیت فرزند ۴۰ نفرخانوادگی و زناشویی و ۵۰ نفر سایر بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گراش هدف از برگزاری خدمات مشاوره ای را اصلاح سبک زندگی، بهبود روابط خانوادگی، ازدواج مجدد زنان، تقویت بنیادهای علمی خانواده در راستای تقویت اقتصادخانواده، خودباوری و نشاط معنوی در زمینه های تحصیلی، شغلی، ازدواج و تربیت فرزند عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز