خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

فارس مشکلات بسیاری را از مناطق همجوار خود متحمل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۲۲

فارس مشکلات بسیاری را از مناطق همجوار خود متحمل می‌شود و باید مورد حمایت ویژه‌ای قرار گیرد.

استاندار فارس گفت: دادگستری و مدیریت ارشد استان با همکاری همدلانه موجب برقراری آرامش در استان فارس شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی بعد از ظهر امروز، شنبه، در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید زندان ها و امور تامینی و تربیتی استان که با حضور اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان های کشور و رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و قضات دادگستری فارس با متانت و حوصله با مشکلات گسترده قضایی استان برخورد می کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که این استان دارای بیش از ۴۰ حوزه قضایی است و با ۲۹ شهرستان، ۸۴ بخش و ۱۰۲ شهر، بزرگ ترین استان کشور از لحاظ تقسیمات کشوری است، افزود: فارس مشکلات بسیاری را از مناطق همجوار خود متحمل می شود و باید مورد حمایت ویژه ای قرار گیرد.

وی با اشاره به این که در جلسات شورای تامین شهرستان ها و همچنین شورای تامین استان، بهترین همکاری و هماهنگی را از سوی دستگاه قضایی شاهد هستیم، گفت: خوشبختانه در استان فارس کمترین مشکلی با دستگاه قضایی نداریم و جز درستکاری و همکاری از آنان ندیده ایم.

استاندار فارس خاطر نشان کرد: اگر همدلی و همراهی دادگستری فارس نبود در تامین امنیت استان و آرامش مردم با مشکل مواجه می شدیم.

احمدی به وجود پرونده های متعدد قضایی و تبعات گسترده اجتماعی آن ها اشاره کرد و افزود: برای تقویت مسائل اخلاقی در جامعه و کاهش ارتکاب به جرائم باید از ظرفیت های دانشگاه ها و حوزه های علمیه در استان بیش از گذشته بهره گیری شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که همه دستگاه های استان باید به منظور همکاری با دستگاه قضایی و کاهش تعداد پرونده های ورودی تلاش کنند، گفت: بسیاری از پرونده های قضایی در دادگستری فارس متعلق به این استان نیست و از سایر مناطق وارد شده است.

در این مراسم سید حشمت الله حیات الغیب به عنوان مدیرکل جدید زندان ها و امور تامینی و تربیتی فارس معرفی و از تلاش‌های احمدی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز