خبرگزاری کار ایران

نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه برای شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۷۲

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار، موفق به دریافت تندیس نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار موفق به دریافت تندیس نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بعداز ظهر امروز، دوشنبه، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مقوله بهره وری اندیشمندان و بزرگان و تئورسین‌های زیادی مفاهیم و اصول بهره وری را مطرح کرده‌اند لیکن برای اجرایی کردن افزایش بهره وری باید تفکر و نگرش بهره وری را حاکم کرد.

سیدجلیل حجازی ابراز داشت: باید به این سمت حرکت کنیم که این مفاهیم و اصول را در عملکرد زیر مجموعه‌های تحت مدیریتمان به کار بگیریم.

وی گفت: باید باور و دغدغه افزایش بهره وری را در مجموعه‌های اقتصادی کشور ایجاد کرد.

حجازی افزود: در نگاه فردی و سازمانی و ملی در خیلی از موارد، عملکرد یک مجموعه با اصول بدیهی افزایش بهره وری در تقابل است.

وی تصریح کرد: در نگاه ملی و کشوری افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در تقابل کامل با موضوع بهره وری است.

حجازی خاطرنشان کرد: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی را که مرجع طرح آمایش و چشم انداز کشور است، اقدامی در تقابل با اهدافی مانند بالا بردن راندمان بهره وری بود.

و ی بیان کرد: باید عواقب عدم توجه به این موضوعات که کاهش بهره وری را در پی دارد، مورد توجه قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ادامه داد: در بخش بهره وری به موضوع آموزش و مدیریت آموزش به خوبی پرداخته نشده است.

وی گفت: در بنگاه‌های مهم اقتصادی، ضعف بزرگ نبود نیروهای آموزش دیده و کارآمد است تا جایی که مشاهده می‌کنیم نیروهای دانشگاهی پس از پایان تحصیلات آموزشی مجبور به گذراندن دوران فنی و حرفه‌ای هستند.

حجازی در ادامه با تاکید بر نبود فضای رقابتی سالم در بخش کسب و کار ابراز داشت: بین بخش‌های خصوصی و دولتی باید فضای رقابتی سالمی شکل بگیرد که این فضای رقابتی نقش کلیدی در بهبود شاخص‌های بهره وری در فضای کسب و کار دارد.

مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن جنوب تصریح کرد: در برخی موارد مسایلی مانند اقتصاد اجتماعی و اقتصاد سیاسی بر کارایی بنگاه‌های اقتصادی اثرگذار است.

وی بیان کرد: باید برای مدیریت این فرآیند‌ها، برنامه ریزی‌های علمی و مدبرانه صورت بگیرد وآنچه اهمیت دارد شناخت عوامل منفی در کاهش بهره وری است و باید پس از شناخت این عوامل به کمرنگ کردن آن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب این همایش در راستای تلاش برای فرهنگ سازی بهره‌وری و ایجاد فضای رقابتی و معرفی و قدردانی از چهره‌های شاخص ملی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رییس مجمع عالی توسعه بهره وری، سید حمید کلانتری معاون امور وزارت تعاون، ‌ کار و رفاه اجتماعی، داود محمدی نایب رییس اول کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، حسین حاجیان، رییس انجمن رییس انجمن ملی بهره وری ایران، سید جلیل حجازی، مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن جنوب، و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس و مسوولان کشور برگزار شد و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب موفق به اخذ تندیس نشان عالی عملکرد در حوزه عمران و سازه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز