خبرگزاری کار ایران

با ابلاغ معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛

دبیر شورای راهبری بخش تعاون منطقه جنوب غرب کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۵۳

امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود استانی و منطقه‌ای نسبت به پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در زمینه سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی اقدام مؤثری به‌انجام برسانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اهمیت وحدت رهبری و مدیریت در تعالی بخش تعاون در مناطق مختلف کشور، گفت: این اداره کل به‌عنوان دبیر شورای راهبری بخش تعاون منطقه جنوب غرب کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب مختاری که ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، به ظرفیت‌های والای فارس به‌ لحاظ اقتصاد تعاون اشاره و اظهار کرد: شورای راهبری بخش تعاون جنوب غرب کشور متشکل از مدیران کل ادارات تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان‌های خوزستان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری و فارس است.

وی با اشاره به ابلاغ معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واگذاری دبیری شورای تعاون منطقه جنوب غرب کشور به مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود استانی و منطقه‌ای نسبت به پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در زمینه سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی اقدام مؤثری به‌انجام برسانیم.

مختاری با تأکید بر اهمیت توسعه بخش تعاون با هدف توسعه عدالت محورانه تشکل‌های تعاونی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، تصریح کرد: شورای راهبری بخش تعاون جنوب غرب کشور در ادوار حداقل سه ماهه با مشارکت مدیران عضو برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اجرایی کردن راهبردهای هفت‌گانه طرح تحول بخش تعاون، ایجاد تعامل سازنده و مثمرثمر با سایر دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها در چارچوب تفاهم‌نامه‌های منعقده و ترویج و فرهنگ سازی تعاونگری نزد ساکنان استان‌های عضو شورای مذکور را از جمله اهداف فعالیت شورای راهبری بخش تعاون جنوب غرب کشور عنوان کرد.

مختاری با تأکید بر تقویت و افزایش تعاملات شبکه‌ای و درون‌بخشی در تعاونی‌ها و ادارت کل عضو شورای به‌عنوان یکی دیگر از اهداف این شورا، خاطرنشان کرد: ایجاد مکانیزم‌های تقویت نظارت و بهبود مستمر در تشکل‌های تعاونی از دیگر اهداف شورای راهبری بخش تعاون جنوب غرب کشور خواهد بود.

ارائه راهکار و پیشنهادات در زمینه توسعه کمی و کیفی تعاونی‌ها در سطح منطقه و کشور و نیز توسعه بازار و کمک به ایجاد بازارهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از دیگر اهدافی بود که مختاری برای فعالیت شورای راهبری بخش تعاون جنوب غرب کشور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز