خبرگزاری کار ایران

مسئول فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) لامرد خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه با دارالقرآن خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مُهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۳۴

با تفاهم نامه‌ای که با دارالقرآن خانه کارگر لامرد و مهر منعقد شده است، بانوان تحت پوشش کمیته امداد لامرد می‌توانند جهت شرکت در دوره تربیت مربی قرآنی کودکان که توسط دارالقرآن خانه کارگر برگزار می‌گردد از تخفیف ثبت نام بهره‌مند شوند.

مسئول فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) لامرد از انعقاد تفاهم نامه با دارالقرآن خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، محمود کشاورز ظهر امروز با اعلام این خبر افزود: با تفاهم نامه‌ای که با دارالقرآن خانه کارگر لامرد و مهر منعقد شده است، بانوان تحت پوشش کمیته امداد لامرد می‌توانند جهت شرکت در دوره تربیت مربی قرآنی کودکان که توسط دارالقرآن خانه کارگر برگزار و از تخفیف ثبت نام بهره‌مند شوند.

وی با بیان توضیحاتی از مفاد تفاهم نامه افزود: هزینه ثبت نام این دوره ۱۳۰ هزار تومان بود که دارالقرآن خانه کارگر لامرد و مهر با ارائه تخفیف به کمیته امداد و به موجب این تفاهم نامه مقرر گردید تا کمیته امداد مبلغ ۶۰ هزار تومان را به ازای هر نفر پرداخت کند و ۵۰ هزار تومان هم در تعهد خود متقاضی شرکت در دوره می‌باشد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اهداف فرهنگی و ارائه خدمات آموزشی به اقشار تحت پوشش به ویژه فرزندان و خانواده‌های آنان همیشه پیش قدم بوده و تاکنون خدماتی را در این زمینه داشته است.

وی با بیان توضیحاتی درباره این دوره افزود: این دوره با روشی جدید و در قالب طرح قرآنی مددجویان و به منظور آموزش بهتر قرآن و ارتقاء سطح دینی خانواده‌ها از طریق تربیت مادران به کودکانشان و مربیان به شاگردانشان اجرا می‌شود.

کشاورز از بانوان و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی درخواست نمود تا در این دوره شرکت نمایند و تصریح کرد: این دوره بصورت فشرده و دارای دو بخش تئوری و کارورزی می‌باشد که بخش تئوری آن در چهار روز و بصورت کلاس حضوری توسط استاد محسنی(مؤلف ۵۲ جلد کتاب) در محل خانه کارگر لامرد و مُهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در پایان این دوره به شرکت کنندگان، مدرک مربیگری معتبر از سوی دارالقرآن خانه کارگر کشور اعطا می‌گردد و بانوان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره به واحد فرهنگی وآموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) لامرد و دارالقرآن خانه کارگر مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز