خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لار:

هواپیمایی هما با برقراری پرواز حج، شادی را برای مردم لار به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۵۷

این شرکت با برقراری این خط پروازی ضمن جامه عمل پوشاندن به آرزوی دیرینه مردم لار، شادی را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.

مدیر کل فرودگاه آیت الله آیت اللهی لار ضمن ابراز خرسندی از برقراری پرواز لار - جده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) گفت: این شرکت با برقراری این خط پروازی ضمن جامه عمل پوشاندن به آرزوی دیرینه مردم لار، شادی را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عنایت انصاری فرد که بعدازظهر امروِز، چهارشنبه، و درمراسم افتتاح خط پروازی لار – جده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: به جرات می‌توان گفت که امروز شادی را می‌توانیم در چشمان تک تک مردم لار به خاطر برقراری این پرواز مشاهده کنیم.

وی ضمن برشمردن پتانسیل و وی‍ژگی‌های فرودگاه لار به عنوان تنها فرودگاه غیر مرکز استان که عملیات حج عمره در آن انجام می‌پذیرد، افزود: برقراری پرواز لار – جده از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس است که با پیگیری و جدیت مدیران هما عملیاتی شده است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لار هما را پیشقدم در برقراری پرواز‌های زیارتی در کشور دانست و ضمن تقدیر از مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فارس ازوی درخواست کرد تا زمینه برقراری پرواز عتبات عالیات به لار را نیز فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز